Toon posts:

Beeldscherm flikkert

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Oi,

Ik heb sinds een tijdje dat (vooral als mijn computer net aan staat of gerestart is) mijn beeld begint te flikkeren (is ffies zwart en dan weer normaal). Ik denk ik pak even een ander scherm (hadden nog een precies dezelfde staan). Het enige verschil was dat deze wat scherper is maar blijft nogsteeds flikkeren. Ik heb het later nog even op de TV geprobeerd (TV-out) maar ook hetzelfde. Het is meestal dus als ik net in windows zit maar ook wel eens als het al een tijdje aanstaat. Dan gebeurd het heel wat keer snel achter elkaar en dan is het weer over.

Ik heb dit:
AMD Thb. 1Ghz
Asus A7V
256Mb geheugen (2x 128 licht ernaast. Toen het er nog in zat had ik het probleem ook al)
Hercules 3D Prophet II GTS Pro
IBM 30 gig schijf (IDE)
Creative PC-DVD 12x
Plextor 12/10/32A
En een realtek kaartje :)...

Ohja er draait Win98 op...

Verwijderd

Al geprobeerd het aantal Hrz te veranderen?

(hier spreekt een leek :D )

Verwijderd

[b]Op donderdag 21 juni 2001 22:15 schreef Nerdje het volgende:

Ik heb sinds een tijdje dat (vooral als mijn computer net aan staat of gerestart is) mijn beeld begint te flikkeren
Hmm, kut is dat he, als je monitor met een roze handtasje gaat lopen, en je de hele tijd bij je kont pakt, he he he >:)

Nee, geintje, heb je al een geprobeerd andere drivers te installeren?

Verwijderd

Topicstarter
Hmm. nu je het over drivers hebt. Het kan wel eens zijn dat het begon toen ik de Hercules Detonator 12.40 heb geinstald.

• Zorg
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
staat er niet iets in de buurt?

zware boxen of een lamp (ja ik heb het gezien na 6 x installen hey ff die lamp wegzetten en probleem opgelost :) )

Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be

Verwijderd

Topicstarter
Een switch en een versterker. Dat moet toch wel gewoon kunnen? Ik twijfel eigenlijk alleen aan die versterker.

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat die Detonator toch het probleem was. Ik heb nu 8.03 en geen probleem meer tot nu toe (!!). Thnx!
Pagina: 1