Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, nieuw hier en lekker gelezen.
Maar geen antwoord kunnen vinden op mijn vraag.
Ik stap over van KPN All in one naar Vodafone All in one. Van KPN heb ik een Draadloze verbindingsset (via het stopcontact) naar de 2e tv. Volgens de telefonist van Vodafone kan dit niet bij Vodafone :/ en moet ik 20 meter kabel aanleggen...
Is er een draadloze optie bij Vodafone? Ze komen het volgende week aanleggen...
Dank voor het meedenken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• itsalwaysme
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-10 11:00

itsalwaysme

Graast voor DB

De draadloze verbindingsset van KPN is (volgens mij) niets anders dan netwerk via het stroomnet. Als Vodafone gebruik maakt van TV over ethernet zou het gewoon moeten werken. Wat de 'telefoniste' van Vodafone wilt zeggen is dat het niet ondersteund wordt door Vodafone.

Dat is hetzelfde als dat de gemiddelde provider geen ondersteuning geeft als je VLANs gebruikt. Dat wilt niet zeggen dat het niet werkt.

Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:44

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
itsalwaysme schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 11:34:
De draadloze verbindingsset van KPN is (volgens mij) niets anders dan netwerk via het stroomnet. Als Vodafone gebruik maakt van TV over ethernet zou het gewoon moeten werken. Wat de 'telefoniste' van Vodafone wilt zeggen is dat het niet ondersteund wordt door Vodafone.
Vodafone maakt inderdaad gebruik van TV over ethernet, dus ik zou ook verwachten dat dit gewoon gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat ziet er goed uit dan, dank je @itsalwaysme en @rens-br!