Toon posts:

De indeling en het ontwerp van lunchboxen

Pagina: 1
Acties:
  • 735 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Voor een opdracht op school waar we een onderneming moeten starten, hebben wij een product ontworpen wat onze onderneming gaat vormgeven.
Dit product willen wij momenteel onderzoeken of dat er wel vraag naar is en welke doelgroep wij het beste kunnen aanpakken.

Het zou heel fijn zijn als u ons kunt helpen en dat hoeft alleen maar met een paar vragen te beantwoorden.
Het duurt nog geen eens 5 minuten, dus waarom niet?!

De link naar de enquête:

Wanneer de enquête genoeg is ingevuld, zullen we de uitkomsten nog posten.
We zijn erg benieuwd naar jullie meningen en reacties over de problemen etc. Dus zullen het ook leuk vinden als jullie hieronder nog een aantal reacties plaatsen.

Alvast hartstikke bedankt voor jullie tijd en wij zijn blij met ieder antwoord!

[ Voor 24% gewijzigd door F_J_K op 19-02-2016 11:38 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Het is niet de bedoeling enquetes te plaatsen zonder toestemming vooraf. Ik zie die toestemming niet, dus sluit het topic als "spam". Zie Een enquête, onderzoek of schoolopdracht? Lees eerst dit!

Mocht je een toegevoegde waarde voor Tweakers zien, kan je contact opnemen met de mensen die daar zijn genoemd.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Met ^^ . Ik heb even naar de enquete gekeken en dit onderwerp heeft geen raakvlakken met of meerwaarde voor de tweakers community. Dus blijft dicht.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.