Hallo mede Tweakers!
Ik ben op zoek naar een werkstation voor ons op het melkveebedrijf.
Er komt een managment programma op en een aansturing programma voor het voersysteem, hierdoor zal de computer ook 24/7 draaien
Ik heb een computer samengesteld naar aanleiding van wat ik denk dat ik ongeveer nodig heb om voor meerdere jaren een snelle computer te hebben die eventueel ook nog upgrade baar is.
Zouden jullie een even kunnen kijken of de componenten die ik al heb uitgezocht bij elkaar passen, of dat ik misschien wel veel beter totaal iets anders kan nemen.
alvast bedankt Sjors.
Ik zoek een?
Een werkstation waar een managend programa van uniform-agri en process programma Daryplan (gea) vloeiend op kan draaien, en waar ik verder dagelijkse bezigheden mee kan doen.
Wat is je budget?floeiend
Zat zelf tussen de 500, tot 600 € te denken.
Heb je bepaalde (merk) voorkeuren?
Goeie kwaliteit, want de computer zal 24/7 draaien!
Vraag?
Passen de componenten bij elkaar die ik heb uitgezocht
Ik ben op zoek naar een werkstation voor ons op het melkveebedrijf.
Er komt een managment programma op en een aansturing programma voor het voersysteem, hierdoor zal de computer ook 24/7 draaien
Ik heb een computer samengesteld naar aanleiding van wat ik denk dat ik ongeveer nodig heb om voor meerdere jaren een snelle computer te hebben die eventueel ook nog upgrade baar is.
Zouden jullie een even kunnen kijken of de componenten die ik al heb uitgezocht bij elkaar passen, of dat ik misschien wel veel beter totaal iets anders kan nemen.
alvast bedankt Sjors.
Ik zoek een?
Een werkstation waar een managend programa van uniform-agri en process programma Daryplan (gea) vloeiend op kan draaien, en waar ik verder dagelijkse bezigheden mee kan doen.
Wat is je budget?floeiend
Zat zelf tussen de 500, tot 600 € te denken.
Heb je bepaalde (merk) voorkeuren?
Goeie kwaliteit, want de computer zal 24/7 draaien!
Vraag?
Passen de componenten bij elkaar die ik heb uitgezocht
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 238,90 | € 238,90 |
1 | Gigabyte GA-Z170M-D3H | € 119,95 | € 119,95 |
1 | König 2 Poorts Serieel PCI Kaart | € 11,63 | € 11,63 |
1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 27,90 | € 27,90 |
1 | Crucial CT4K4G4DFS8213 | € 66,95 | € 66,95 |
1 | be quiet! System Power 7 300W | € 33,95 | € 33,95 |
1 | Crucial BX100 120GB | € 54,99 | € 54,99 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 554,27 |