[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?
Interessant idee player-x. De mobile redacteuren zitten in Barcelona maar zal dit balletje opwerpen bij ze.
En hebben ze het balletje gevangen?Olaf schreef op maandag 22 februari 2016 @ 12:38:
maar zal dit balletje opwerpen bij ze.
Als iemand zegt dat ze het balletje opgooien of opwerpen word dit meestal niet letterlijk bedoeld maar als gezegde. Zie ook http://www.woorden.org/sp...alletje%20over%20opgooien
Persoonlijk heb ik het niet nodig, ik kom nog niet eens op de helft van mijn databundel maar het lijkt me wel een interessant artikel.
Persoonlijk heb ik het niet nodig, ik kom nog niet eens op de helft van mijn databundel maar het lijkt me wel een interessant artikel.
Het vangen van dat balletje werd ook niet letterlijk bedoeld, maar is een normale vraag op het gezegde, om te vragen of er nog iemand wat zeg zitten in het idee.Craven schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 07:28:
Als iemand zegt dat ze het balletje opgooien of opwerpen word dit meestal niet letterlijk bedoeld
Zeker! Het is niet het eerste verhaal waar we nu aan werken, maar als de rust wederkeert, staat het op ons verlanglijstje in de ene of andere vorm; van de week besloten dat we dit verhaal iig willen gaan makenEn hebben ze het balletje gevangen?
Ik heb echt een sarcasm tag nodig.player-x schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 09:46:
[...]
Het vangen van dat balletje werd ook niet letterlijk bedoeld, maar is een normale vraag op het gezegde, om te vragen of er nog iemand wat zeg zitten in het idee.
Ben zelf helemaal niet zo vies en onbekend met sarcastische opmerking, zag zeker zonder sarcam tag de sarcasm niet in je opmerking.Craven schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 11:00:
Ik heb echt een sarcasm tag nodig.
En hoe is de voortgang van het artikel, heb me er een beetje in verdiept, en het is vast lastig om pressies aan te geven waar en hoe men behoorlijk data kan besparen.arnoudwokke schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 10:49:
Zeker! Het is niet het eerste verhaal waar we nu aan werken, maar als de rust wederkeert, staat het op ons verlanglijstje in de ene of andere vorm; van de week besloten dat we dit verhaal iig willen gaan maken
Om heel eerlijk te zijn... moeizaam. We hebben dit groots opgepakt met allerlei accutesten, maar we liepen al snel tegen problemen aan met sommige van de toestellen die we als verificatie gebruiken.En hoe is de voortgang van het artikel, heb me er een beetje in verdiept, en het is vast lastig om pressies aan te geven waar en hoe men behoorlijk data kan besparen.
Desondanks is het echt de bedoeling dat het verhaal er komt en we zijn er druk mee bezig. Ik gok momenteel op september. We hebben in elk geval gisteren de Nexus 6P hiervoor binnengekregen, en ook de Galaxy S7 (die hadden we dus niet meer) is weer terug op onze burelen.
Nog even geduld dus aub
Pagina: 1