Data verbruik Android artikel

Pagina: 1
Acties:

• player-x
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-01 07:02

player-x

Disruptive by design

Topicstarter
Na het lezen van Het leed dat Android-updates heet, denk ik dat een vergelijkbaar artikel over mobiel data verbruik, en hoe je het, het beste zoveel mogelijk kan indammen, best wel eens interessant zou kunnen zijn.

Ben sinds kort overgestapt van WP naar Android, en ik moest helemaal opnieuw weer alles uitzoeken, hoe ik mijn mobile data verbruik zoveel mogelijk verminder, een goede Achtergrond artikel, met duidelijke uitleg zou best handig zijn voor veel gebruikers.

[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Interessant idee player-x. De mobile redacteuren zitten in Barcelona maar zal dit balletje opwerpen bij ze.

• player-x

player-x

Disruptive by design

Topicstarter
Olaf schreef op maandag 22 februari 2016 @ 12:38:
maar zal dit balletje opwerpen bij ze.
En hebben ze het balletje gevangen?

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:01
Als iemand zegt dat ze het balletje opgooien of opwerpen word dit meestal niet letterlijk bedoeld maar als gezegde. Zie ook http://www.woorden.org/sp...alletje%20over%20opgooien

Persoonlijk heb ik het niet nodig, ik kom nog niet eens op de helft van mijn databundel maar het lijkt me wel een interessant artikel.

• player-x

player-x

Disruptive by design

Topicstarter
Craven schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 07:28:
Als iemand zegt dat ze het balletje opgooien of opwerpen word dit meestal niet letterlijk bedoeld
Het vangen van dat balletje werd ook niet letterlijk bedoeld, maar is een normale vraag op het gezegde, om te vragen of er nog iemand wat zeg zitten in het idee.

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 30-01 15:51

arnoudwokke

Redacteur
En hebben ze het balletje gevangen?
Zeker! Het is niet het eerste verhaal waar we nu aan werken, maar als de rust wederkeert, staat het op ons verlanglijstje in de ene of andere vorm; van de week besloten dat we dit verhaal iig willen gaan maken :)

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:01
player-x schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 09:46:
[...]

Het vangen van dat balletje werd ook niet letterlijk bedoeld, maar is een normale vraag op het gezegde, om te vragen of er nog iemand wat zeg zitten in het idee.
Ik heb echt een sarcasm tag nodig.

• player-x

player-x

Disruptive by design

Topicstarter
Craven schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 11:00:
Ik heb echt een sarcasm tag nodig.
Ben zelf helemaal niet zo vies en onbekend met sarcastische opmerking, zag zeker zonder sarcam tag de sarcasm niet in je opmerking. :+

• player-x

player-x

Disruptive by design

Topicstarter
arnoudwokke schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 10:49:
Zeker! Het is niet het eerste verhaal waar we nu aan werken, maar als de rust wederkeert, staat het op ons verlanglijstje in de ene of andere vorm; van de week besloten dat we dit verhaal iig willen gaan maken :)
En hoe is de voortgang van het artikel, heb me er een beetje in verdiept, en het is vast lastig om pressies aan te geven waar en hoe men behoorlijk data kan besparen.

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 30-01 15:51

arnoudwokke

Redacteur
En hoe is de voortgang van het artikel, heb me er een beetje in verdiept, en het is vast lastig om pressies aan te geven waar en hoe men behoorlijk data kan besparen.
Om heel eerlijk te zijn... moeizaam. We hebben dit groots opgepakt met allerlei accutesten, maar we liepen al snel tegen problemen aan met sommige van de toestellen die we als verificatie gebruiken.

Desondanks is het echt de bedoeling dat het verhaal er komt en we zijn er druk mee bezig. Ik gok momenteel op september. We hebben in elk geval gisteren de Nexus 6P hiervoor binnengekregen, en ook de Galaxy S7 (die hadden we dus niet meer) is weer terug op onze burelen.

Nog even geduld dus aub :)
Pagina: 1