Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen en ander alledaags gebruik. Heb ook plannen om op te gaan nemen en video's te bewerken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1000 - 1200 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Apparaten als muis, toetsenbord, audioset en headset zijn aanwezig, evenals de monitor(en).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb niet echt voorkeuren, maar heb mijn oog wel laten vallen op de GTX 970.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
2 monitoren aansluiten.
Ga je overklokken?
Weet ik nog niet (altijd handig om de optie te hebben)
Wat verwacht je van ons?
Ik heb niet heel veel verstand van hardware en ik vraag me dus af of deze onderdelen goed bij elkaar zouden passen en of ik nog dingen mis of over het hoofd heb gezien. En verder de vraag of de dingen die ik er mee wil gaan doen goed kunnen op deze pc en of de pc ook zijn werk zal doen de komende 5 jaar. Oja en moet er nog een extra cooler bij de processor?
Gamen en ander alledaags gebruik. Heb ook plannen om op te gaan nemen en video's te bewerken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1000 - 1200 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Apparaten als muis, toetsenbord, audioset en headset zijn aanwezig, evenals de monitor(en).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb niet echt voorkeuren, maar heb mijn oog wel laten vallen op de GTX 970.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
2 monitoren aansluiten.
Ga je overklokken?
Weet ik nog niet (altijd handig om de optie te hebben)
Wat verwacht je van ons?
Ik heb niet heel veel verstand van hardware en ik vraag me dus af of deze onderdelen goed bij elkaar zouden passen en of ik nog dingen mis of over het hoofd heb gezien. En verder de vraag of de dingen die ik er mee wil gaan doen goed kunnen op deze pc en of de pc ook zijn werk zal doen de komende 5 jaar. Oja en moet er nog een extra cooler bij de processor?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 238,90 | € 238,90 |
1 | MSI Z170A TOMAHAWK | € 133,95 | € 133,95 |
1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 353,95 | € 353,95 |
1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 48,- | € 48,- |
1 | Fractal Design Define R5 Zwart | € 101,95 | € 101,95 |
1 | Kingston HyperX Savage HX424C12SB2K2/16 | € 89,50 | € 89,50 |
1 | Cooler Master GM G550M | € 61,95 | € 61,95 |
1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 84,90 | € 84,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.113,10 |