Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
Motor-forum.nl
Speurders (gratis)
Club van het motortype misschien?
Het motortopic hier op GoT
Zoiets?
Speurders (gratis)
Club van het motortype misschien?
Het motortopic hier op GoT
Zoiets?
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
True, maar in je sig zetten en daar meekeuvelen mag welArdana schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 23:32:
Motor-topic op Tweakers mag volgens mij niet? Hij staat wel al in Vraag en Aanbod.
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Yeah, sig is gelukt
Je zou hem ook op het forum van BMWK.nl kunnen zetten.
Of op motorshopper (onderdeel van motorforum.
Of op motorshopper (onderdeel van motorforum.
Zo, de motor staat nu op Motorforum, Speurders, BMW Club Forum en Teacher gaat hem op BMWK zetten
Tevens heb ik gekeken wie er allemaal BMW's aanbieden op Marktplaats (handelaren) en nu een stuk of 5 winkels een berichtje gestuurd, maar nu al 4 afwijzingen binnen
Da's dan weer jammer, maar goed, eens kijken of we er zo wel van af komen
Tevens heb ik gekeken wie er allemaal BMW's aanbieden op Marktplaats (handelaren) en nu een stuk of 5 winkels een berichtje gestuurd, maar nu al 4 afwijzingen binnen
Zet 'm gewoon heel goedkoop ergens neer en je bent m zo kwijt.
Sites als ' ikwilvanmijnmotoraf' die geven dr geen zak voor. 200 euro misschien?
Sites als ' ikwilvanmijnmotoraf' die geven dr geen zak voor. 200 euro misschien?
Geen ervaring met een motor verkopen via zo'n site. Wel gepoogd met scooter en auto.
Scooter kreeg ik €150 voor van een aantal handelaren, nou was het geen geweldig ding maar dat sloeg alles. Zonder veel moeite op MP verkocht voor net geen €600.
Met de auto kreeg ik wel te verwachte bedragen als aanbod (tussen de €1550~1800) maar als je hem dan daadwerkelijk naar een garage brengt zijn ze heel verbaasd dat hij niet in mint staat is en trekken voor werkelijk alles wat van dat bedrag af. Uiteindelijk hielden we nog niks over dus uiteindelijk gelukkig kunnen inruilen.
Zulke sites zijn puur voor handelaren, als je toch de hoofdprijs niet wilt is MP of een specifiek forum een betere plek zoals gezegd!
Lokale motorclub nog een idee ?
Succes iig
Scooter kreeg ik €150 voor van een aantal handelaren, nou was het geen geweldig ding maar dat sloeg alles. Zonder veel moeite op MP verkocht voor net geen €600.
Met de auto kreeg ik wel te verwachte bedragen als aanbod (tussen de €1550~1800) maar als je hem dan daadwerkelijk naar een garage brengt zijn ze heel verbaasd dat hij niet in mint staat is en trekken voor werkelijk alles wat van dat bedrag af. Uiteindelijk hielden we nog niks over dus uiteindelijk gelukkig kunnen inruilen.
Zulke sites zijn puur voor handelaren, als je toch de hoofdprijs niet wilt is MP of een specifiek forum een betere plek zoals gezegd!
Lokale motorclub nog een idee ?
Succes iig
Pagina: 1