Vraag

• Shique
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 05-06-2024
Hallo allen,

ik heb zojuist de MSI Nightblade MI-020EU gekocht en ontvangen. Na het uitpakken en inpluggen met de bijbehorende kabels drukte ik op de start-knop. De cooler en leds doen het prima maar verder geeft de monitor niets anders behalve een zwart scherm vanaf het begin. (Geen MSI logo of iets dergelijks).

Ik heb het volgende geprobeerd:
- Reboot
- CMOS gecleared (BIOS Settings gereset)
- HDMI Kabels en monitor vervangen (deze doen het trouwens prima op mijn vorige desktop)

Ik heb niet geprobeerd de power cable te vervangen want deze heb ik meegekregen van de winkel en zat in de doos. Voordat ik deze nieuwe PC terug stuur, is er iets dat ik heb gemist?

Alvast bedankt!

Alle reacties

• matroosoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:19

matroosoft

Lone Christian

Als ik in de PW zoek op dat product krijg ik een desktop, geen all-in-one. Wat bedoel je daarmee dan?

• Shique
Sorry, ik bedoelde op het feit dat de desktop niet in elkaar is gezet door mij.
Ik ben best nieuw met computertermen, mijn excuses!

[ Voor 13% gewijzigd door Shique op 18-02-2016 22:49 ]

• arbraxas
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-08 11:19
Het is gewoon een desktop, geen allinone.

Je kunt nog even kijken of bij de videokaart de spanningsstekker er goed in zit en controleren of de HDMI stekker goed in de videokaart zit. Bij mijn HTPC moet ik dat ding er echt goed induwen anders maakt ie net geen contact. Monitor handmatig op het HDMI kanaal zetten.
Voor de rest zou ik er af blijven en terugbrengen naar de winkel.

[ Voor 42% gewijzigd door arbraxas op 18-02-2016 22:42 ]

Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity

• Shique
Dank voor de snelle reacties, ik geef het morgen een laatste draai en anders breng ik het terug. Ik heb de desktop niet open gemaakt vanwege garantiestickers. Ik moet toegeven de spanningsstekker voelde wat stroef aan tijdens het aansluiten. Er zijn meerdere HDMI aansluitingen, maar ik heb het alleen geprobeerd met de HDMI socket die de gids aangaf. Mijn monitor geeft normaal gesproken een blauw scherm met het bericht "Geen HDMI Signaal" als de verbonden apparatuur op stand-by of uit is. In dit geval geeft het een zwart scherm; alsof het wel wat ontvangt, maar niks kan laten zien.

[ Voor 57% gewijzigd door Shique op 18-02-2016 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:30
Heeft deze pc ook gewoon dvi-d poort? In plaatjes zie ik het wel, maar in de specs word dat niet aangegeven. Hoe wordt die windows 10 geleverd op een losse disk of als een image.
Pagina: 1