http://cgi.ebay.com/aw-cgi/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=1246638146
Ik vind dit toch wel euuuhh.... tsjah.... erg triest.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
idd, maar zover zal het niet komenOp donderdag 21 juni 2001 22:41 schreef xDeLiriuMx het volgende:
En je zal het toch heus wel merken als iemand alleen maar met headies of AWP's te mollen is
Verwijderd
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Verwijderd
Verwijderd
errr, een invisibilty cheat bestaat/bestond ook hoor. In de voorgaande beta's kon je onzichtbaar worden. Het was welliswaar niet feilloos want je werd om de zeven seconden weer ff zichtbaar dus je kon de cheaters er zo tussen uit pikken en een mooie ban gevenOp donderdag 21 juni 2001 23:32 schreef Moize het volgende:
Nee, de nieuwste CS-hack wordt dat je onzichtbaar bent, je ziet wel iedereen en je kan iedereen killen, maar niemand ziet je... dat komt, dit programmaatje gaat in iedereen z'n videokaart zitten en haalt alles wat met jou te maken heeft eruit...
De server kan je nog wel zien, dus het lijkt alsof je gewoon meespeelt.
Dit is vooral handig wanneer je tegen een sterke clan moet spelen, dan draai je dit programmatje gewoon op de achtergrond en je wint altijd!
De kosten moet ik nog even berekenen, want ben er echt seconden lang mee bezig geweest om dit te bedenken en te maken. Zal wel rond de 150.000,- liggen ofzo ...
Ik heb trouwens een demo, maar die geef ik alleen aan serieuze bieders, want er komen een aantal persoonlijke gegevens naar boven.
Groet,
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Verwijderd
Eeeej!! ik wou d'r net op bieden... Ik kan niet meer zonder!!! aaah!!!!Op donderdag 21 juni 2001 23:43 schreef Ragmar het volgende:
Idd leuke grap, tegelijkertijd: mensen waarom zijn jullie zo triest dat je daarop biedt...
Verwijderd
Verwijderd
En toch hadden er al eerder 6 mensen gebodenOp vrijdag 22 juni 2001 20:16 schreef Raven_ het volgende:
Erm... sommige snappen het nog niet zo te zien.. het is een hoax.. grap.. een joke.. get it?
Verwijderd
Naja... ik blij dat ik toen onder een andere naam ging...Op vrijdag 22 juni 2001 20:48 schreef Ragmar het volgende:
[..]
En toch hadden er al eerder 6 mensen geboden
Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::
Verwijderd
Waar zie je me voor aan? Als thepokemonman misschi.. erm... als raven misschien?Op vrijdag 22 juni 2001 20:58 schreef Ragmar het volgende:
Ik mag aannemen dat je dit niet serieus bedoelt
Verwijderd
Nou 't is dat je het zelf zegt, anders had ik het wel gedaanOp vrijdag 22 juni 2001 21:06 schreef Raven_ het volgende:
[..]
Waar zie je me voor aan? Als thepokemonman misschi.. erm... als raven misschien?
ja degene die er 15000 piek voor bied, die zijn wel het zieligste die er bestaan. shit zeg!Op donderdag 21 juni 2001 22:09 schreef Sigma het volgende:
Wow..:)
Ik wist niet dat mensen zo zielig konden zijn
En dan nog 6 bids krijgen ook!
alsof die sirieus waren..Op vrijdag 22 juni 2001 21:52 schreef AtomicShockwave het volgende:
[..]
ja degene die er 15000 piek voor bied, die zijn wel het zieligste die er bestaan. shit zeg!
Zeg ehh, was jij niet diegene die hier enige tijd terug vol trots aankondigde de Speed-Cheat te gebruiken, omdat je CS toch maar 'dom' vond?Op donderdag 21 juni 2001 22:03 schreef iefje het volgende:
[
iff u suck like the best go down like the rest (it`s my duty to please that booty =)
Verwijderd
Jup, nou je het zegt...Op zaterdag 23 juni 2001 03:20 schreef Lister_Storm het volgende:
[..]
Zeg ehh, was jij niet diegene die hier enige tijd terug vol trots aankondigde de Speed-Cheat te gebruiken, omdat je CS toch maar 'dom' vond?
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq