<audio> control fout in Google Chrome

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• JanvanderVeeken
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 15-02-2021
Mijn vraag
Met de Htmlcode <audio control></audio> heb ik tientallen geluidbestanden op de site staan en het werkt prima op alle browser behalve Google Chrome .
In google Chrome worden de eerste 25 audioplayer weergegeven die opreratief zijn en de volgende players doen het niet, het is net of het geluiodsbestand niet wordt gevonden er staat een streep door het luidsprekertje en als je op de playknop klikt dan gebeurt er niets.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Windowscomputer, dreamweaver CC

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Via Google heel het internet afgezocht.

Alle reacties

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
JanvanderVeeken schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 20:41:
Via Google heel het internet afgezocht.
Heel 't internet _O_ d:)b Dan ben je vast ook e.e.a. tegengekomen dat je geprobeerd hebt maar misschien niet werkte of heb je iets gelezen dat je niet helemaal begreep ofzo. Als je eens verteld wat je allemaal gevonden en geprobeerd hebt? Dan hoeven wij onze tijd niet te verdoen met dingen aandragen die je allang geprobeerd hebt maar geen soelaas boden.

Ik kom met [google=chrome maximum audio elements] best wat interessante dingen tegen moet ik zeggen...

Sowieso denk ik dat 't voor de UX niet bepaald handig is 25 van die dingen op een pagina te flempen; laat staan de (onnodig!) verstookte bandbreedte elke keer als iemand een pagina laadt omdat er talloze van die dingen staan te preloaden om vervolgens misschien afgespeeld te worden.

Overigens kan ik je probleem niet reproduceren; 30 audio elementen werkt prima hier; ook als ze allemaal niet uit de cache komen / zelfde URL hebben.

Heb je al eens in je developer console gekeken (tabje "netwerk") om te zien of die bestanden wel opgevraagd worden bij de server? Zo ja: krijg je dan ook een 200 en niet een 404 o.i.d.?

[ Voor 43% gewijzigd door RobIII op 18-02-2016 21:14 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij