Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwe High End Laptop gezocht Max 2000 Eur

Pagina: 1
Acties:

• Fiery
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 03-03-2016
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Wat ga je met je laptop doen?
Ik ben op zoek naar een gaming laptop die ik ook wil gebruiken voor video editing op locatie. Ik wil graag een 17 inch met de meest recentste processor(Skylake) en minimum een Geforce 970M, zodat ik er minstens vier jaar goed mee ben. Daarnaast wil ik hem regelmatig aansluiten op mijn televisie :-) ( ik weet het, steamlink heb je ook maar dan liever een HDMI kabel en draadloze controller) Basically, een high end allrounder. Ik gebruik nu een Acer Aspire 7750G en het is hoog tijd voor een update!(Vooral GTA V is bad)

Wat is je budget?
+-2000 euro. Hoger dan dat vind ik wat te veel.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Hij zal soms mee moeten op locatie maar I don't really mind als ie 3-5 kg weegt. Het moet vooral een beest zijn!

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Acer geniet mijn voorkeur omdat ik er op vlak van hardware nooit problemen mee heb gehad. Heb al gehoord van de MSI toestellen dat ze niet zo deftig zijn. Lenovo mag branden in de Chinese hel.

• Houtenklaas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:17
Acer Aspire VN7-792G-79TP, Ultra HD, maar "slechts" een 960M
Medion Erazer X7843 gaming laptop, 1920x1080, 980M
Acer Predator G9-791-71PK, 1920x1080 970M

Allemaal in je budget. MSI heeft meer modellen, maar die liggen niet goed begrijp ik. Medion ziet er mooi uit (vind ik), maar heeft bij mij een negatieve bijklank. Ook ik heb goede ervaringen met Acer, maar ik ken ook zat verhalen die ze eenzelfde plek toewensen als jouw Lenovo's ... Ik heb overigen een Lenovo op het werk, die doet het top ...

Mijn voorkeur? De eerste, Ultra HD heeft bij mij meer waarde dan de 960M ... En deze heeft WiDi. Ook leuk.

• Fiery
Is UHD 4K wel goed voor laptops? De Y50-70s van Lenovo met 4K scherm zijn echt onstabiel op vlak van hardware :) Vandaar :)

• caesar1000
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 03-01-2024

caesar1000

U want some?

Ik heb zelf een pricewatch: MSI GS60 2QE-028NL (Ghost Pro) welke erg dun is voor z'n specs (i7, 16GB RAM, 970M, 128GB SSD, 1TB HDD) waardoor 'ie makkelijk is om mee te nemen, er goed uitziet (al genoeg complimenten gehad :D ) en je er ook nog eens heel erg goed op kunt gamen vanwege de 970M. Zou iets in die richting aanraden.

Voor video editing heb je nu niet zoveel aan die 970M, maar is de processor het belangrijkst in combinatie met RAM. Wat betreft resolutie kun je je afvragen of je wel 4K moet willen op een 15.6" of 17.3" schermpje. Kun je misschien dus beter voor een 970M gaan zodat je fatsoenlijk nu en in de toekomst kunt gamen en dan kun je altijd nog een grote 28"4K aansluiten op de laptop voor het editen. :*)

[ Voor 3% gewijzigd door caesar1000 op 18-02-2016 22:25 ]

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"

• Fiery
Lijkt me inderdaad een goede optie. :-) Was sowieso al van plan om color correcting op een deftige monitor te doen. :-)

• caesar1000
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 03-01-2024

caesar1000

U want some?

Mocht je dus voor eenzelfde laptop gaan, dit is de opvolger: pricewatch: MSI Gaming Series GS60 6QE-013NL

Enige verschil is de processor waarbij het nieuwere model een Intel Core i7-6700HQ bevat. :P

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"

• Azerion
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 31-10 11:54
In dit segment heb je ook nog de Clevo's welke een normaal uiterlijk hebben maar nog steeds beestachtig veel kracht hebben.

https://www.laptopplus.nl...ch-clevo-p670re6-gtx-970m

of de 980m variant, maar dan moet je even kijken hoeveel opslag je wilt om binnen budget te blijven:
https://www.laptopplus.nl...nch-clevo-p670rg-gtx-980m

of als je er geen problemen mee hebt dat er geen skylake in zit maar wel een 980m, verschil is niet gigantisch(Bedrijf in Duitsland)
http://www.ceg-hardcorecustom.com/product/ceg-clevo-p670sg
Pagina: 1