netwerkverbinding inschakelen na een vooraf ingestelde tijd.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• goedt
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 04-10 08:45
Wij hebben thuis een vrij langzame internetverbinding en aangezien ik niet alleen leef vinden ze het niet zo fijn als ik overdag of op het moment dat ik naar bed ga(ga vrij vroeg naar bed) ga downloaden. Dit wil ik nog wel eens doen. Nou is mijn vraag of het ook mogelijk is om mijn laptop aan te laten staan en dan om mijn wifi aan te zetten om bijvoorbeeld 1 uur 's nachts. uit laten gaan is niet van belang want dat kan ik zelf doen 's ochtends

Relevante software en hardware die ik gebruik
windows 10
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
google, windows takenplanner

Alvast bedankt

Beste antwoord (via goedt op 18-02-2016 17:55)

• vdstaak
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 30-09 08:56
Ik denk dat je vooral even naar de software zelf moet gaan kijken. Veel download programma's, zoals utorrent, hebben een ingebouwde planner. Mogelijk dat je daar nog het e.e.a. mee kan doen?

Waarmee download je?

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• vdstaak
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 30-09 08:56
Ik denk dat je vooral even naar de software zelf moet gaan kijken. Veel download programma's, zoals utorrent, hebben een ingebouwde planner. Mogelijk dat je daar nog het e.e.a. mee kan doen?

Waarmee download je?

• goedt
vdstaak schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 17:43:

Waarmee download je?
vooral utorrent. bedankt ik zal is gaan kijken

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:39

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Kun je in de router niet prioriteren? Http verkeer voorrang geven op de downloads b.v.
Dan kun je gewoon blijven downloaden.

• goedt
MikeyMan schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 17:50:
Kun je in de router niet prioriteren? Http verkeer voorrang geven op de downloads b.v.
Dan kun je gewoon blijven downloaden.
Dat weet ik niet, maar ik heb al een oplossing gevonden. iid bedankt voor het meewerken
vdstaak schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 17:43:

Waarmee download je?
heb het gevonden. Bedankt voor de snelle hulp!