Hallo allemaal,
Ik ben een beetje ten einde raad. Na lange tijd geen BF4 te hebben gespeeld wilde ik het vanmiddag weer oppakken. Het opstarten ging prima totdat ik in BF4 zelf terecht kwam. Aldaar wilde ik met de muis een paar klikken zetten. Echter springt mijn scherm dan op zwart en verkleint deze. Nadat ik het scherm geminimaliseerd heb en weer gemaximaliseerd heb is alles wel gewoon weer zichtbaar. Echter bij een nieuwe poging iets aan te klikken gebeurt hetzelfde.
...
Mijn pc bestaat uit het volgende:
Processor: Intel® Core™ i7 6700K 4.0 GHz
Koeling: Fluisterstille koeling (Cooler Master Hyper 412S)
Moederbord: MSI Z170A Gaming M7
Geheugen: Crucial Ballistix Sport 24GB DDR4-2400
Grafische kaart: Nvidia GTX 980 4GB
Harde schijf: SSD Crucial BX100 1TB
Optische drive: DVD Brander / Speler
Cardreader: 51-in-1 Cardreader
Geluidskaart: Asus Xonar DGX
Netwerkkaart: 1Gbit netwerkkaart
Voeding: 750 Watt Cooler Master voeding
Besturingssysteem: Windows 10 Home
...
Inmiddels heb ik een andere muis geprobeerd. Dit heeft geen resultaat. Ook heb ik de game verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Ook dit had geen resultaat..
...
Ik heb geen idee meer wat nog een oplossing zou kunnen zijn. Heeft iemand een idee?
Alvast bedankt!
Ik ben een beetje ten einde raad. Na lange tijd geen BF4 te hebben gespeeld wilde ik het vanmiddag weer oppakken. Het opstarten ging prima totdat ik in BF4 zelf terecht kwam. Aldaar wilde ik met de muis een paar klikken zetten. Echter springt mijn scherm dan op zwart en verkleint deze. Nadat ik het scherm geminimaliseerd heb en weer gemaximaliseerd heb is alles wel gewoon weer zichtbaar. Echter bij een nieuwe poging iets aan te klikken gebeurt hetzelfde.
...
Mijn pc bestaat uit het volgende:
Processor: Intel® Core™ i7 6700K 4.0 GHz
Koeling: Fluisterstille koeling (Cooler Master Hyper 412S)
Moederbord: MSI Z170A Gaming M7
Geheugen: Crucial Ballistix Sport 24GB DDR4-2400
Grafische kaart: Nvidia GTX 980 4GB
Harde schijf: SSD Crucial BX100 1TB
Optische drive: DVD Brander / Speler
Cardreader: 51-in-1 Cardreader
Geluidskaart: Asus Xonar DGX
Netwerkkaart: 1Gbit netwerkkaart
Voeding: 750 Watt Cooler Master voeding
Besturingssysteem: Windows 10 Home
...
Inmiddels heb ik een andere muis geprobeerd. Dit heeft geen resultaat. Ook heb ik de game verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Ook dit had geen resultaat..
...
Ik heb geen idee meer wat nog een oplossing zou kunnen zijn. Heeft iemand een idee?
Alvast bedankt!
[ Voor 1% gewijzigd door gerwin109 op 18-02-2016 16:58 . Reden: Video toegevoegd ]