Toon posts:

Nieuwe router nodig om met 2 of meer PS4's online te kunnen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...
Hallo,

Ik heb kabel internet van Ziggo 120mbit. Als ik met 2 PS4's wil Lannen blijft er 1 op NAT type 3 staan, oftewel strict (Black Ops 3). Nu heb ik me laten vertellen dat als ik een extra router koop, ik hiermee de verschillende playstations een statisch IP adres kan geven waarmee m'n problemen opgelost zouden moeten zijn.

Graag hoor ik van jullie welke ik hier het best voor aan kan schaffen.

Alvast superbedankt!!!

.

Alle reacties

• KoningsGap
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 01-10 09:22
Je kan de verschilende ps4's toch sowieso een static IP geven? Of heeft Ziggo z'n routers zo dichtgetimmed?

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 09:27
Je kunt toch gewoon iedere willekeurige router achter je modem zetten en je modem in bridge zetten?

Verwijderd

Topicstarter
Ziggo heeft het behoorlijk dicht getimmerd idd, vraag is welke router ik in mijn geval het best kan nemen, heb er zelf weinig kaas van gegeten

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01:30
Wil je met meerdere PS4's online achter een enkele NAT dan moet je niet zelf poortjes gaan forwarden maar UPnP gebruiken.

• coolbvrobin
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 29-05 15:06
Ik heb zelf een ziggo ubee modem en ik kan daar gewoon static ip toewijzen hoor van meerdere apparaten.
Wel goed gekeken ?
Heb ook een cisco gehad, ging er ook mee.
En als je de horizon box als modem hebt, kun je daar ook mee doen .

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Je kan inderdaad gewoon statische IPs toewijzen aan apparaten bij de Ziggo modems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Alles is geprobeerd door mensen met verstand van zaken, heb er 2 ICT mensen bij gehad... Dus ben nu geen steek verder..

Meer mensen ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 09:27
Welk modem van Ziggo heb je? Want de meesten is gewoon op in te loggen en settings aan te passen. En inprincipe zou iedere willekeurige router moeten werken voor wat jij wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:24

DarkSide

theres no place like ::1

Volgens mij moet dat gewoon kunnen.
heb ooit bij mijn schoonouders gehad met een oude Ubee modem dat er maar 2 apparaten aangesloten konden worden. Dus laptop 1, laptop 2, maar dan werkte laptop 3 of ipad, telefoon oid niet.
Op deze ubee modem kon ik niet inloggen. En was afhankelijk van ziggo.
Die konden ook niet helpen. Maar na wat aandringen werd er een nieuwe cisco geleverd en nu werkt alles weer probleemloos.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-09 21:56
??

Je kunt gewoon een statisch IP adres instellen op de PS4 zelf. Naar netwerk en dan IP Handmatig.
Ik heb hier zelf 4 Playstations staan die allemaal gewoon open NAT hebben, ook via Ziggo.

Verder kan je in de meeste Ziggo modems zat aanpassen. Anders Ziggo bellen met de vraag of ze hem open willen zetten. Heb zelf de Technicolor TC7200 van ze staan.

Heb jij deze ook? Dan post ik m'n configuratie wel even.
Pagina: 1