Toon posts:

Volvo 940 gordijnen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Brian940
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 17-02-2016
...
Iemand enig idee waar ik specifieke gordijnen voor mijn volvo 940 uit 96 kan vinden?

Marktplaats e.d. Al bekeken, zonder resultaat

Hoop dat iemand kan helpen! Alvast bedankt!

Alle reacties

• The Eagle
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 13:32

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Probeer http://www.sonniboy.nl/zonneschermen/volvo eens.
Daar staat letterlijk op de site:
Bent u op zoek naar zonwering voor een ander model Volvo of heeft u een vraag over Sonniboy zonneschermen? Neem gerust contact op met onze klantenservice.
:)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Screamer2003
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 11-02-2019
keuze zat denk ik

• Moah
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 09-01-2017
Ik zou zeggen probeer eerst de dealer eens. Heb je op zijn minst een artikelnummer en als het echt te duur is kun je gericht verder zoeken.

Edit:
En het helpt niet als je niet duidelijk maakt wat je nu precies zoekt. Ik neem aan dat je zonwering bedoelt voor de zijruiten en/of achterruit voor een sedan of voor een station?

[Voor 40% gewijzigd door Moah op 18-02-2016 18:58]

• Obelink
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 14-11-2020
Die gordijntjes waren toch populair in de DDR? >:)

[Voor 5% gewijzigd door Obelink op 18-02-2016 20:39]

[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij

• -tom-562
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 13:34

-tom-562

Oliesjeik

Google al geprobeerd? De 700/900 site?
Beetje een matige topicstart :/

Men do not quit playing because they grow old. They grow old because they quit playing.

• danielik
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 02-11-2016
Er is een onderdelencatalogus op internet te vinden in pdf formaat waar ze in staan. Of eens de dealer bellen sommige dingen zijn nog leverbaar. Maar door de overname door ford en later china zijn deze magazijnen met onderdelen helaas in de uitverkoop gegaan en opgekocht door handelaren.

• Maegrim
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 18-09 00:23

Maegrim

Lokführer

Speciaal op tweakers registreren voor een vraag over volvo's :+

》》》》》》》》》READY TO RACE《《《《《《《《《

• W1LL3M
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 11:47

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

ebay al geprobeerd?
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee