Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Eerst en vooral zou ik deze PC in de living gebruiken om van een ander apparaat video te streamen naar mijn TV. Dit vooral 1080P beeldmateriaal en wanneer breder beschikbaar ook 4k content.
Kodi draai ik nu al op een Android apparaat dus dat ga ik op deze PC ook willen draaien.
Besturingssysteem het liefste Windows omdat ik dit ook gewend ben. Maar ik sta open voor andere besturingssystemen.
Graag zou ik ook games willen streamen. Ik weet (denk) dat dit vrij simpel is als je een NVIDIA kaart in een andere PC hebt steken. In men hoofd PC steekt een NVIDIA 980.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik had minder dan 350€ in gedachten met verzending.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Dit zal een build van scratch zijn. Heel misschien wel twee latjes DOMINATOR geheugen op 1866 Mhz
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Case, Voeding, Mobo met HDMI, Processor met grafische chip in, SSD en geheugen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor een speciaal merk. Ik denk enkel met AMD goedkoper af te zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Met een Case denk ik aan de grootte van een standaard voorversterker. De PC gaat daar ook het schap onder staan en mee aangesloten worden.
Ga je overklokken?
Neen. Misschien wel onderclocken...
Wat verwacht je van ons?
Graag had ik bevestiging dat ik met dit systeem klaar ben voor 4k video al dan niet op 30 fps. Dat ik games kan streamen op 1080p. Dus een beetje futureproof op gebied van video.
Is het ook de moeite om 2400Mhz geheugen te steken i.p.v. 1866Mhz dat dan gebruikt word als videogeheugen door de AMD chip.
Dit is wat ik al in gedachten had.
Ook vind ik de Cooltek G3 case er super uitzien en dat is wat ik het liefste wil. Maar de Antec case kan de prijs wel nog drukken.
Merci Weust
Eerst en vooral zou ik deze PC in de living gebruiken om van een ander apparaat video te streamen naar mijn TV. Dit vooral 1080P beeldmateriaal en wanneer breder beschikbaar ook 4k content.
Kodi draai ik nu al op een Android apparaat dus dat ga ik op deze PC ook willen draaien.
Besturingssysteem het liefste Windows omdat ik dit ook gewend ben. Maar ik sta open voor andere besturingssystemen.
Graag zou ik ook games willen streamen. Ik weet (denk) dat dit vrij simpel is als je een NVIDIA kaart in een andere PC hebt steken. In men hoofd PC steekt een NVIDIA 980.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik had minder dan 350€ in gedachten met verzending.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Dit zal een build van scratch zijn. Heel misschien wel twee latjes DOMINATOR geheugen op 1866 Mhz
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Case, Voeding, Mobo met HDMI, Processor met grafische chip in, SSD en geheugen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor een speciaal merk. Ik denk enkel met AMD goedkoper af te zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Met een Case denk ik aan de grootte van een standaard voorversterker. De PC gaat daar ook het schap onder staan en mee aangesloten worden.
Ga je overklokken?
Neen. Misschien wel onderclocken...
Wat verwacht je van ons?
Graag had ik bevestiging dat ik met dit systeem klaar ben voor 4k video al dan niet op 30 fps. Dat ik games kan streamen op 1080p. Dus een beetje futureproof op gebied van video.
Is het ook de moeite om 2400Mhz geheugen te steken i.p.v. 1866Mhz dat dan gebruikt word als videogeheugen door de AMD chip.
Dit is wat ik al in gedachten had.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD A10-7850K Boxed | € 109,51 | € 109,51 |
| 1 | ASRock FM2A68M-HD+ | € 44,95 | € 44,95 |
| 1 | Antec VSK2000-U3 | € 39,28 | € 39,28 |
| 1 | G.Skill Ares F3-2400C11D-8GAB | € 43,50 | € 43,50 |
| 1 | Seasonic SS-300TFX Active PFC | € 41,40 | € 41,40 |
| 1 | Silicon Power Slim S60 60GB | € 32,53 | € 32,53 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 311,17 | |
Ook vind ik de Cooltek G3 case er super uitzien en dat is wat ik het liefste wil. Maar de Antec case kan de prijs wel nog drukken.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD A10-7850K Boxed | € 109,51 | € 109,51 |
| 1 | ASRock FM2A68M-HD+ | € 44,95 | € 44,95 |
| 1 | Cooltek G3 | € 74,80 | € 74,80 |
| 1 | G.Skill Ares F3-2400C11D-8GAB | € 43,50 | € 43,50 |
| 1 | Seasonic SS-300TFX Active PFC | € 41,40 | € 41,40 |
| 1 | Silicon Power Slim S60 60GB | € 32,53 | € 32,53 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 346,69 | |
Merci Weust
[ Voor 20% gewijzigd door Weust op 17-02-2016 23:52 . Reden: Typo one of many + lijst met g3 ]