Toon posts:

Late reactie met de ps 4 op mijn splinter nieuwe tv

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Ik heb 2 dagen terug een 55 inch 7100 series Philips tv gekocht hartstikke mooie beeld alles perfect .
Had hem bij de mediamarkt gekocht en de gene die mij heeft geholpen had mij verteld dat dit een van de beste tv's is om op te game
Alleen ik game best wel veel en sloot mijn playstation 4 op mijn nieuwe tv aan en wat blijkt ?
Ik krijg een late reactie van mijn controller als ik probeer te game !
Als ik naar links wil kijken op het spel reaggeert hij super laat met het doen wat ik met mijn controller bestuur
Ik heb op internet van alles gezocht ik en heb een paar opties gehad maar geen 1 heeft geholpen ..
ik heb in de instellingen van de tv lopen kijken heb de beeldmodes "game" aangedrukt en nog steeds late reactie
Daarbij nog een een instelling waarbij je de beeld egt verdiept in de game ook geprobeert nog steeds late reactie ....
Kan iemand mij helpen aub !

Alle reacties

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:34

DarkSide

theres no place like ::1

Als je een 55puk7100 hebt kan ik zo snel niet heel veel vinden dan deze site.
HIer wordt een input lag van 69ms vermeld. En dat is best veel. Goede TV;s (meestal FHD) zitten op 20 volgens mij. En goede 4k rond 40 max.

Als hij echt op bijna 70 zit kan je er wel last van hebben.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• M0otje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:37
Heb je dus de gamemode aan op je tv?

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Philips heeft de 49PUK7100 voorzien van een speciale game-modus waarmee diverse beeldverwerkingstechnieken uitgeschakeld worden om je een snelle reactietijd te geven, met een lage input lag. De input lag, de vertraging tussen een actie op je controller en de actie op het scherm, is met 69ms niet heel interessant voor de echt fanatieke gamers die reactietijd belangrijk vinden. De gemiddelde gebruiker zal er geen noemenswaardig nadeel van onder vinden.
Terug dan, je koopt iets wat niet aan de verwachting voldoet. je geeft aan dat je een lage input lag wil hebben, en dan krijg je ditte.

Dat loopt gewoon 3,5 frame achter (op 50hz)

Iperf

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Idd terug ermee, als er een merk is wat je niet voor gamen moet kiezen is het Philips wel :N

Voor een soorgelijke prijs is misschien de 55JU6800 een optie; wel een IPS paneel maar vlgns de review op Rtings met snelle responstijd en lage input lag (27ms). Evenals de Philips een 60Hz model overigens ...

[ Voor 62% gewijzigd door apis29 op 17-02-2016 22:46 ]

• M0otje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:37
Vertel niet dat je m 2 dagen vol gebruikt hebt. Meestal gaan ze dat tegen je gebruiken.

• Nycrea
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-01 17:43
Lijkt inderdaad een gevalletje input lag. Televisies hebben vaak een vrij hoge input lag omdat dit voor TV kijken niet uitmaakt. Terug gaan en let bij het uitzoeken van een nieuwe op de input lag.

🇺🇦

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:38
Als een gemiddelde verkoper bij de MediaMarkt geen verstand van heeft, dan is het wel Inputlag bij tv's.

Voordat je een tv gaat kopen dus altijd even wat reviews bekijken voordat je naar de winkel gaat. Verkoper proberen je vaak wat aan te smeren, omdat ze op dat moment wellicht commissies krijgen op bepaalde producten.

Probeer dus zo gericht mogelijk en met zoveel mogelijk informatie naar de winkel te gaan.

Deze Philips heeft inderdaad een redelijk hoge inputlag. Op het moment dat jij er last van hebt, is hij gewoon te hoog. Dit kan voor iedereen ook weer verschillen, maar het is niet iets waar je aan kunt wennen lijkt mij.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

• Manke
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Zo brengt mm producten aan de man, zeggen dat het de beste is zonder alternatieven te laten zien.

Zou deze terugbrengen en voor een sony gaan als ik jou was :) daar zijn vaak bizarre aanbiedingen voor, moet je het sony topic volgen.

[ Voor 24% gewijzigd door Manke op 17-02-2016 23:46 ]

• Pindakaasman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-11-2025
Gewoon terug gaan naar mediamarkt, Philips staat bekend om zijn prachtige tv's maar slechte inputlag.
Hier vind je een overzicht van aantal ms per model, http://www.rtings.com/tv/...deo-gaming/best?uxtv=58da succes!
Verder dit nog; https://nl.wiktionary.org/wiki/gamen/vervoeging

[ Voor 13% gewijzigd door Pindakaasman op 18-02-2016 14:38 ]

Pagina: 1