Onbekende feedback door [Yogithebear] aan [MrAndy9797]

Pagina: 1
Acties:
  • 462 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAndy9797
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 06-07 15:23
Een vreemde situatie hier. Ik heb een feedback gekregen over mijn advertentie. Echter is er nooit enige vorm van communicatie geweest tussen deze tweaker en mij. Niet via DM, niet via mail. Daarnaast is de feedback nog eens op alle vlakken (heb ik iets afgeleverd en heb ik iets beschreven?). Dit is dus een foute feedback die ik verwijderd wil hebben.Ik breng deze tweaker na het plaatsen van dit bericht op de hoogte, en is dus het eerste contact dat ik met deze tweaker ga hebben. Vreemde boel hier...

Betrokken personen:
Yogithebear
schreef een review bij
MrAndy9797

Link naar de feedbackk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:59

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Hier kijk ik later naar.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutchdeveloper
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-03-2020
Er staan wel meer rare beoordelingen erboven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAndy9797
Graag onmiddelijke verwijdering van deze wraakreacties en blokkeren van de desbetreffende users. Ik vermoed dat dit een gevolg is van de onlangs gebeurde situatie omtrent de V&A-feedback van AHappyKoalaBear. Toevallig is het begonnen met dezelfde advertentie. Jullie kunnen dit vast bevestigen / ontkennen aan de hand van IP en dergelijke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAndy9797
Dutchdeveloper schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 08:34:
Er staan wel meer rare beoordelingen erboven?
Inderdaad. Wraakfeedback. Waarschijnlijk van iemand die niet kon verkroppen dat ik onlangs een terechte feedback had geschreven. Deze user heeft toen geprobeerd de feedback te laten verwijderen maar is er niet ingeslaagd. Waarschijnlijk wraak dus ... Bedankt, ik had ze nog niet gezien. Ik vind dit enorm jammer en zielig...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:59

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Opgeruimd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.