Ik weet niet waar ik moet beginnen met zoeken

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi!

Ik zoek een nieuwe laptop, maar ik heb geen idee waar ik moet beginnen met zoeken en waar ik rekening mee moet houden.

De programma's die ik dagelijks gebruik zijn; solidworks, photoshop, illustrator etc.

Het enige wat ik weet is dat ik een i7 processor nodig heb en een scherm van 15.7'.

Mijn budget is 1100 euro.

Kunnen jullie me helpen met een geschikte laptop te vinden? O+

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat is hem nou juist, ik heb geen idee op welke dingen ik moet letten. Zoals ik al zei is het enige wat ik wel weet dat het een i7 processor moet hebben. Verder dan dat kom ik niet. Ik hoopte dat jullie me daar mee verder konden helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn-
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:51
dit is een goede pagina om te beginnen.
http://tweakers.net/revie...-guide-februari-2016.html

• rickkie1998
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 01-02-2017
Voor de eisen die jij stelt lijkt het mij noodzakelijk om in ieder geval het volgende op je laptop te nemen:

Processor: I7
Werkgeheugen: 8gb of meer
Schermresolutie 1920 x 1080 of hoger
SSD 256gb of meer
Wellicht is een mat beeldscherm aan te raden voor photoshop ivm reflectie

Deze lijst met laptops voldoen aan de bovenstaande eisen. Welke je kiest is afhankelijk van welke jij mooi vindt.

http://tweakers.net/categ...M-vgT2-O1rpvnz3PdLLnZ7vcf

Dit is mijn favoriet:
pricewatch: Asus N551JX-CN315T
Deze laptop heeft GEEN u processor, want dit gaat ten koste van performance. Daarnaast heeft deze laptop een ssd en ook een videokaart die ondersteuning geeft bij photoshop.

Als je nog vragen hebt, laat je het maar weten

Gr

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 18:51

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Voor solidworks gebruik je idealiter een AMD FirePro of nvidia Quadro videokaart. Alleen beginnen laptops met dergelijke videokaarten pas vanaf een euro of 1500 en het meeste zit boven de 2000 euro (Dell Precision reeks bijvoorbeeld).

Misschien goed om even uit te zoeken hoe goed / slecht solidworks functioneert op een laptop met een 'normale' videokaart.

[ Voor 20% gewijzigd door Orion84 op 18-02-2016 17:05 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1