It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Hoe kan je een programma aanroepen als het niet aan staat
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
Verwijderd

Als ik nu mijn scrollwieltje gebruikt past ie het volume aan, dus waarschijnlijk kan dat ook wel voor het skippen gebruikt worden met een of ander proggie.
Saved by the buoyancy of citrus
Verwijderd
Ik denk dat ie bedoelt dat het ook moet werken als je de focus niet op Winamp hebt.Op donderdag 21 juni 2001 21:37 schreef Paitor het volgende:
kan denk ik niet.
Hoe kan je een programma aanroepen als het niet aan staat![]()
![]()
![]()
ik heb een logitech cordless keyboard, die, zonder dat ik ook maar iets had ingesteld, al winamp opstart als ik op de play knop van mijn keyboard druk, dus dan moet zoiets ook wel kunnen met je muis toch?
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
If it ain't broken it doesn't have enough features
Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs
Verwijderd
Ah joh, vast wel. D'r is heus wel ergens eens scriptje dat zegt dat als je op "scroll up" drukt, je Winamp naar de volgende track gaat.Op donderdag 21 juni 2001 21:48 schreef Wimmel24 het volgende:
IMHO kan het niet, je scrollwieltje doet niets anders dan de 'scroll up/ scroll down' toetsen emuleren. Als Winamp actief is dan doen deze toetsen n.l. ook je volume aanpassen.
het moet volgens mij ook kunnen maar niemand die echt een oplossing heeft ?
en paitor, hoe denk je dat mijn afstandsbedienig werkt???Op donderdag 21 juni 2001 21:37 schreef Paitor het volgende:
kan denk ik niet.
Hoe kan je een programma aanroepen als het niet aan staat![]()
![]()
![]()
niet goed gelezen: ook als proggie uit staat
Een scrollwiel emuleert geen scroll-toetsen hoor; het is echt een aparte functie die door applicaties (of controls) expliciet moet worden ondersteund.Op donderdag 21 juni 2001 21:48 schreef Wimmel24 het volgende:
IMHO kan het niet, je scrollwieltje doet niets anders dan de 'scroll up/ scroll down' toetsen emuleren. Als Winamp actief is dan doen deze toetsen n.l. ook je volume aanpassen.
En ik denk dat het in principe wel mogelijk is, maar of er al zoiets bestaat betwijfel ik. Je kan altijd zelf nog proberen te hooken ofzo om het muiswieltje af te handelen voordat andere applicaties dat doen (het liefst zo dicht mogelik op de muisdriver). Vanzelfsprekend is dit niet makkelijk

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
Je zou iets moeten hebben dattie alleen maar werkt als je met de muis boven WinAmp in de taakbalk hang o.i.d.
Verwijderd
ICQOp donderdag 21 juni 2001 21:39 schreef Cyphax het volgende:
Misschien bedoelt ie wel gewoon als ICQ is geminimaliseerd.
Verwijderd
hierin stond wel hoe je een afstands bediening aan je keyboard kon knopen, was niet echt ideall, maar misschien wel leuk voor jou
er zit wel een lcd schermpje in. en nou leek het me leuk als je zo soort jogdial (zoals sony op die minidisc/cd dingen heeft) om het volgende nummer te selecteren.
Verwijderd
http://www.skinmaster.co.uk/downloads/index.php?dcategory=MikroAMP&sortby=Op donderdag 21 juni 2001 21:34 schreef cosmoOo het volgende:
ik ben op zoek naar een plugin oid waarmee ik met het scroll wieltje van mij muis. prev/next van winamp kan bedienen. ook als winamp niet actief is.
Probeer deze general purpose plug-in maar eens.
wordt vervolgt
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Verwijderd
ik heb de plugin die je zoekt naar je gemaildOp donderdag 21 juni 2001 21:34 schreef cosmoOo het volgende:
ik ben op zoek naar een plugin oid waarmee ik met het scroll wieltje van mij muis. prev/next van winamp kan bedienen. ook als winamp niet actief is.
Zelf heb ik bRemote ( www.borgtech.org ) om de AB van mijn tvkaart te gebruiken, ook als winamp "niet actief" is, bovendien kun je er ook nog je muiscursor en alles mee besturen
http://members.evolt.org/kroet/KeyAmp.zip
Neemt anderhalve mb geheugen, dus dat valt wel mee. Ik gebruik het nu al een jaar, ik kan niet meer zonder
Peace is not simply the absence of war.
Ik heb zelf als Activator de SHIFT toets. De pijltjes en pgup/home eilandjes heb ik als controls.