Toon posts:

resetten van mijn tablet recatech tab 10-06

Pagina: 1
Acties:
  • 290 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...ik pakte mijn tablet en heb er een tijdje niet op gezetten maar hij is vastgeslagen maar ik weet niet hoe ik hem moet resetten wie kan mij daar mee helpen. er is ooit een keer uitgelegd hoe ik hem moest resetten maar nog nooit nodig gehad en nu ben ik kwijt

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 12:29
Dude.... zoek eerst ff zelf op google... Mijn eerste zoekopdracht geeft al meerdere bruikbare hits. Dit kan je met wat eigen inzet en wat speurwerk makkelijk zelf vinden.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee dude ik heb alles sf gegasn maar het lukt me niet ben niet zo slim als jij. Ik vraag niet voor niets om hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee dude ik heb alles geprobeerd vraag niet voor niets om hulp. Ben niets zo slim als jij. Ik wil gewoon geholpen worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _trickster_
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-10 15:54
Als eerste welkom op Tweakers, lees even de Huisregelsdoor.

Je eigen inzet in het je openingstopic is ver te zoeken.
Tegenwoordig wordt er zelfs bij een vraag topic al 3 vragen vooraf gesteld, waarvan je de alleen de eerste is ingevuld, dat schiet ook niet echt op,

Als je Google'd op de handleiding van de tablet http://bfy.tw/4JGb dan vind je direct de handleiding als eerste Hit, en daarin is ook al direct op Pagina 4 te vinden hoe je het tablet kan resetten.

Let ook even op je Spel-en-typfouten hierdoor zijn zinnen lastig te lezen, en antwoorden zoals 'Ik ben niet zo slim als jij' werken eerder tegen je dan voor je.

Pagina 4 in de handleiding ! Succes

[ Voor 22% gewijzigd door _trickster_ op 17-02-2016 19:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-10 13:53

Mavamaarten

Omdat het kan!

Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 18:53:
Nee dude ik heb alles geprobeerd vraag niet voor niets om hulp. Ben niets zo slim als jij. Ik wil gewoon geholpen worden
Tja. Mensen willen gerust helpen, maar als je zelfs niet even iets in google kan tikken, gaan wij dat ook niet voor jou doen :N

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:21

br00ky

Moderator Harde Waren
We verwachten hier op Tweakers een minimale eigen inzet. Het zoeken van de handleiding hoort daar absoluut bij. Duik daar eerst in. Kom je er daarmee niet uit, dán hoort je vraag hier thuis. Echter niet zonder te vermelden wat er niet duidelijk is aan wat je hebt gevonden :).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.