Aan Traag

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• _Menno_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-02 07:33
Je hebt net het volgende topic gesloten
Register zit bomvol
Deze jongen noemt daar twilght in, maar dat is natuurlijk niet zijn probleem. Dit heeft verder ook weinig met zijn probleem te maken. Zijn register is nl een beetje te vol en hij vraagt hoe hij dit weer een beetje kan opruimen. Lijkt mij dus een beetje overbodig om dit topic te sluiten :?

* _Menno_ denkt dat hij nu meteen een ander topic gaat openen over hetzelfde onderwerp, alleen dan zegt hij niets over Twilight.

edit:
sorry voor het verkeerde forum

[et743] link fixed

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Verkeerde brievenbus. * KeX woont voor dit soort gevallen op dit nummer. ;)

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:38

Jaymz

Keep on moving !

========>>>>>>>> LA :)

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-02 06:55

Arno

PF5A

Deze jongen noemt daar twilght in, maar dat is natuurlijk niet zijn probleem. Dit heeft verder ook weinig met zijn probleem te maken. Zijn register is nl een beetje te vol en hij vraagt hoe hij dit weer een beetje kan opruimen. Lijkt mij dus een beetje overbodig om dit topic te sluiten :?
Dit is dus hetzelfde als zeggen dat je op een of andere warez site Windows XP heb gedownload en dan aangeven dat je daar help over wilt.

Ik heb met andere crew ovelegd, en de conclusie was sluiten

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Confirmed. Niet dat wij zulke moraalridders zijn, maar zelfs al is GoT louter het communicatiemiddel, dan nog kunnen wij (gedeeltelijk) aansprakelijk gesteld worden of iets wat daarop lijkt en dat willen we gewoon niet. Klaar.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• _Menno_
Maar als hij dit nu een nieuw topic opent en daarin vraagt hoe zijn register op te ruimen (zonder over Twilight te praten) zou dit topic wel gewoon open gelaten worden :?

(als hij tenminste niet naar de search verwezen wordt)

• Arno

Arno

PF5A

Maar als hij dit nu een nieuw topic opent en daarin vraagt hoe zijn register op te ruimen (zonder over Twilight te praten) zou dit topic wel gewoon open gelaten worden :?
Op dat moment weten wij niet dat het om warez gaat en kan de BSA/BUMA/whatever ons niets meer maken, omdat niemand zegt dat het zo is

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-02 23:48

JvS

Ik heb hem zelf ook

Beetje "kop in het zand" politiek, maar ik begrijp het wel. :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Arno

Arno

PF5A

Het is toch zo :? :)

Jeremy Clarkson

• IceStorm
  • Laatst online: 22:42

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op donderdag 21 juni 2001 22:10 schreef JvS het volgende:
Gelukkig maar. Kijk dat iedereen die hier XP heeft hem ook illegaal heeft daar is vrij weinig aan te doen ook door de BSA niet bijv. Maar ja.. als je dat ook gaat sluiten gaat het nergens meer om.

"Ik heb hulp nodig bij dit progje"
'Daar bestaan ook niet freeware versies van dus kan dit illegaal zijn dus ban voor jou'

:)

• _Menno_
Op donderdag 21 juni 2001 22:14 schreef IceStorm het volgende:
"Ik heb hulp nodig bij dit progje"
'Daar bestaan ook niet freeware versies van dus kan dit illegaal zijn dus ban voor jou'

:)
Dan is idd het einde zoek.
Ik begrijp nu waarom het topic gesloten is en bet het hier wel een klein beetje mee eens.

Verwijderd

Op donderdag 21 juni 2001 22:05 schreef Traag het volgende:

[..]

Op dat moment weten wij niet dat het om warez gaat en kan de BSA/BUMA/whatever ons niets meer maken, omdat niemand zegt dat het zo is
Je kunt zijn bericht toch ook ff aanpassen door Twilight eruit te halen... Normaal zijn jullie ook niet zo moeilijk wat censuur aan gaat...

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Euh?
"Normaal"? Welke is normaal eigenlijk?
Sluiten, of editen/censureren?

Beide zijn normaal, om de vraag zelf maar te beantwoorden...

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:47

Ankh

|true

Op donderdag 21 juni 2001 22:14 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Gelukkig maar. Kijk dat iedereen die hier XP heeft hem ook illegaal heeft daar is vrij weinig aan te doen ook door de BSA niet bijv. Maar ja.. als je dat ook gaat sluiten gaat het nergens meer om.
er zijn zat mensen die XP legaal hebben.. niet alleen aan jezelf denken >:)

je mag 'warez cd's' trouwens wel zelf hebben voor eigen gebruik.. en aan vrienden uit te lenen (hoe denk je ook dat twilight, x-files & crazy bytes onstaan zijn..???)
(ze zijn ook begonnen met geen geld te vragen (gratis dus), en aan alleen vrienden uit te lenen...)
dat eff bij de weg

iedereen heeft wel wat illegaals... (zal me niks verbazen als Femme vroegere illegaal zonder rijbewijs trekker gereden heeft j/k >:) ) ik vind het gewoon kinderachtig om zoiets af te sluiten.. die jongen vraagt om hulp.. maar omdat we hier zo schraal zijn met de regels moet hij het maar ergens anders vandaan halen... Hoe zo mensen weg jagen???? :P

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

je mag 'warez cd's' trouwens wel zelf hebben voor eigen gebruik..
Uhm, dat meen je niet hé? Wat is dát nou weer voor bullshit? Je mag alleen het origineel en één backup (en nee, backup != warez) hebben
en aan vrienden uit te lenen
En dat mag sowieso nooit, ook niet met een origineel of een backup.

Virussen? Scan ze hier!

• Ankh

Ankh

|true

Op vrijdag 22 juni 2001 07:55 schreef wildhagen het volgende:

[..]

Uhm, dat meen je niet hé? Wat is dát nou weer voor bullshit? Je mag alleen het origineel en één backup (en nee, backup != warez) hebben
[..]

En dat mag sowieso nooit, ook niet met een origineel of een backup.
en als je nou alleen een bepaald iets van een cd wilt hebben??? zoals van adobe die zooi daar staan op de normale cd alle talen op, nou ik hoef geen grieks/portugees te hebben dus dan brand ik eff een nieuw cd waarbij die weg zijn & maak dan een eigen verzamel cd wat dus ook warez is..

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op vrijdag 22 juni 2001 08:07 schreef RaMMSTeiN het volgende:
en als je nou alleen een bepaald iets van een cd wilt hebben??? zoals van adobe die zooi daar staan op de normale cd alle talen op, nou ik hoef geen grieks/portugees te hebben dus dan brand ik eff een nieuw cd waarbij die weg zijn & maak dan een eigen verzamel cd wat dus ook warez is..
Ja, inderdaad, iig zwaar op het randje. Je maakt een hele andere "distributie" dan je van je leverancier hebt...
En je maakt het mogelijk, om in een klap, dingen van 20 leveranciers tegelijkertijd, uit te lenen.
En jij maakt me niet wijs, dat je dat allemaal "voor eigen gebruik" doet, want dan heb je al die dure software (sinds wanneer staan er 10 talen op de photoshop cd??) toch al gekocht, dus maakt die extra cd-r je ook niks meer uit

• Ankh

Ankh

|true

Op vrijdag 22 juni 2001 08:24 schreef ACM het volgende:

[..]

Ja, inderdaad, iig zwaar op het randje. Je maakt een hele andere "distributie" dan je van je leverancier hebt...
En je maakt het mogelijk, om in een klap, dingen van 20 leveranciers tegelijkertijd, uit te lenen.
En jij maakt me niet wijs, dat je dat allemaal "voor eigen gebruik" doet, want dan heb je al die dure software (sinds wanneer staan er 10 talen op de photoshop cd??) toch al gekocht, dus maakt die extra cd-r je ook niks meer uit
ik doe het om 2 redenen :P :
1) om de een of andere manier gaat bj mij altijd de cd kapot (had een nieuwe windows 98SE gekocht ging de cd kapot, wilde ik een nieuwe wilde het bedrijf waar ik hem gekocht had niet omruilen arg dus moest ik weer een 'hele' nieuwe te kopen... dus zo spaar ik de echte cd's ook nog eens, en wat scheelt 1 doosje 74 of 80 min cd's? :)
2)het is veel handiger, alles wat je (als pc opnieuw geinstalleerd) nodig hebt voor een cleane start staat op 1 cd dus kan je veel beter.. scheelt ruimte.. :D

je hebt natuurlijk gelijk van dat je zulke dingen nniet mag doen, (duh mag wel meer niet) maar hoe kan het dan dat er wel mensen de hele tijd een nieuwe crew bij crazy bytes komt?? (al 2 keer opgepakt.. die mensen, bleken gewoon hoge piefen te zijn :P :* )
en waarom zou ik geen legale cd's kopen?? omdat de maatschappij zo is?? dacht het niet.. wanneer ik iets illegaals download (zoals nu emperor battle for dune) koop ik het later in de winkel, dat staat in de readme aangegeven dat je dat wel moet doen.. (doe ik ook, ik wil dat spel dus echt wel over internet spelen he)

en als iedereen maar warez gaat gebruiken, dan houden straks alle bedrijven er mee op te bestaan, omdat ze toch geen geld verdienen er aan....

• IceStorm
  • Laatst online: 22:42

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op vrijdag 22 juni 2001 07:51 schreef RaMMSTeiN het volgende:
er zijn zat mensen die XP legaal hebben.. niet alleen aan jezelf denken >:)
Er zijn idd zat mensen die XP legaal hebben alleen die komen echt niet HIER met hun problemen. Daar geloof ik helemaal niks van (MS betatesters met een gemiddelde leeftijd van 18???).
Zelf heb ik geen XP btw ;)

• Arno

Arno

PF5A

Daar geloof ik helemaal niks van (MS betatesters met een gemiddelde leeftijd van 18???).
>:) :o :P :o >:)

1 - 0 voor IceStorm :)

Jeremy Clarkson

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 22:45

GaMeOvEr

Is een hork.

RaMMSTeiN,

Nogmaals, het is niet zo dat die regels er zijn omdat wij dat zo graag willen, maar omdat wij graag willen dat we geen ruzie krijgen met BSA/Buma.

Vandaar dus. En daar moet je wel een beetje concreet mee zijn, anders is het eind zoek.

Word er niet woordelijk over warez gesproken, naar gelinked, of de indruk gewekt dat het om Warez gaat, is er niets aan de hand.

Aannames zijn fataal.

Pagina: 1