Ik zoek een goedkoop netbookje voor gooi en smijt werk. Volgens mij zijn die 11,6" dingen best interessant met een quad core Atom 
Wat ga je met je laptop doen?
Surfen, Netflix, filmpje vanaf harddisk, beetje tekstverwerken, in het uiterste geval van nood iets openen in photoshop/illustrator (echt uiterste geval)
Wat is je budget?
Zo min mogelijk, rond de 250 euro?
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, de laptop moet continue meegesleept kunnen worden in m'n handbagage. Gewicht ongeveer een kilo. Liefst moet 'ie dus ook lang op de batterij mee gaan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb zelf bij de Staples een Asus X205 gezien die erg cool was, maar wel met Bay Trail Atom, terwijl er volgens mij ook al Cherries te krijgen zijn
Wat ga je met je laptop doen?
Surfen, Netflix, filmpje vanaf harddisk, beetje tekstverwerken, in het uiterste geval van nood iets openen in photoshop/illustrator (echt uiterste geval)
Wat is je budget?
Zo min mogelijk, rond de 250 euro?
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, de laptop moet continue meegesleept kunnen worden in m'n handbagage. Gewicht ongeveer een kilo. Liefst moet 'ie dus ook lang op de batterij mee gaan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb zelf bij de Staples een Asus X205 gezien die erg cool was, maar wel met Bay Trail Atom, terwijl er volgens mij ook al Cherries te krijgen zijn
[ Voor 20% gewijzigd door Bob Popcorn op 17-02-2016 16:17 ]
Kan niet stoppen met ontploffen!