Weet iemand wat de niet-KPN (dochters) zijn op de glasmarkt? Ik wil namelijk absoluut niet bij KPN (principe kwestie) waardoor ik eerst bij concepts-ICT zat maar die is destijds overgenomen door KPN waardoor ik ben overgestapt op fiber.nl.
Nu zou ik graag wat gegarandeerd sneller internet hebben want ik heb een 30/30 lijn die voor 1 jaar een verdubbelaar (dus 60/60) zou moeten hebben. Dat bleek in de praktijk meer een verdriedubbelaar te zijn want de snelheid ligt vaak meer in de 80-90Mbit range. Wie weet wanneer dat echter ophoud, en de nieuwe paketten zijn bij fiber helaas een stuk duurder en de oude TV-box zou niet compatibel zijn waardoor ik per maand €15 duurder zou zijn met fiber.nl's huidige aanbod.
Wat Ik graag zou willen weten is welke glasproviders geen KPN (of dochter daarvan) zijn. Ik heb de keuze uit de volgende:
Nu zou ik graag wat gegarandeerd sneller internet hebben want ik heb een 30/30 lijn die voor 1 jaar een verdubbelaar (dus 60/60) zou moeten hebben. Dat bleek in de praktijk meer een verdriedubbelaar te zijn want de snelheid ligt vaak meer in de 80-90Mbit range. Wie weet wanneer dat echter ophoud, en de nieuwe paketten zijn bij fiber helaas een stuk duurder en de oude TV-box zou niet compatibel zijn waardoor ik per maand €15 duurder zou zijn met fiber.nl's huidige aanbod.
Wat Ik graag zou willen weten is welke glasproviders geen KPN (of dochter daarvan) zijn. Ik heb de keuze uit de volgende:
- KPN Dochters
- KPN (duidelijk KPN
)
- XS4ALL (KPN dochter)
- Telfort (KPN dochter)
- KPN (duidelijk KPN
- Niet KPN dochters
- Tele2 (KPN Dochter in België maar niet in Nederland?)
- Fiber.nl (geen KPN-dochter, mijn huidige provider)
- Solcom
- Online.nl
- Helden van nu (zakelijk)
- Trined
- Plinq
- Fieber (zakelijk, wellicht een dochter van fiber.nl gezien de naam?)
- Tweak
- Vodafone
- Stipte
MSI GX640 - 8GB RAM, Radeon 5970, 80GB SSD