Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

MSI Docking

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• 12th
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 28-05-2024
Hopelijk staat mijn vraag hier op de goede plek.^^

Maandje geleden heb ik een MSI GE62 2QC-Apache-600NL gekocht. Deze heeft een mogelijkheid om 2 schermen aan te sluiten. Er zit een HDMI poort en een Mini-Display poort op. Heb echter 1 scherm met HDMI ingang en 1 monitor met alleen VGA ingang. Even een kabel 'mini-display naar vga' aanschaffen en dat moet voldoende zijn geloof ik.
Nu vind ik iedere keer een zestal kabels iedere keer aansluiten of eruit halen een beetje veel.

Ik ben dus op zoek naar een docking station. Nu heeft deze laptop aan de onderkant geen ingang. Ik heb wel al iets gelezen over een USB 3.0 docking. Ik kan hier alleen niet heel veel informatie over vinden.
Is er iemand die hier verstand van heeft? En mij een goede (en goedkope :+ ) docking kan aanraden?

Bvd.

edit:
Inmiddels wel iets gevonden.
Club dock
Targus dock
Die van Targus is een flink stuk duurder dan die van Club. Ik snap alleen niet waarom...

[ Voor 33% gewijzigd door 12th op 17-02-2016 16:00 ]

Alle reacties

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-11 22:14

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Gedacht om te zoeken naar 'Port Replicator'? Geeft je wat meer hits. ;)

Commandline FTW | Tweakt met mate

• 12th
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 28-05-2024
Kreeg net van een collega de tip om te zoeken op Universal Docking. Dat levert ongeveer dezelfde hits op.

Wat ik me nu vooral afvraag is wat het verschil is tussen de verschillende dockings.

• frankyboy707
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:11
Deze komt regelmatig op iBood voorbij voor ongeveer 70.-
Mij bevalt hij prima, heb alleen nooit getest hoe goed het gaat op 2 schermen maar theoretisch zou dat moeten werken met usb 3.0

Edit: ah zie net dat hij zaterdag weer langsgekomen is... Dus weer even wachten ;)

[ Voor 12% gewijzigd door frankyboy707 op 17-02-2016 17:01 ]