Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, schoolwerk. Games zoals CS:GO, H1Z1 en Rocket League. Misschien wat Photoshop maar verder niet veel van bijzonders.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zoals de titel zegt, ronde de 800€. Mag wat meer of minder zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een TV-scherm maar weet niet of het mogelijk is die te gebruiken als monitor. Het is een LG M2252D-PZ.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik dacht aan 1 videokaart, i5 cpu, 2x 8gb corsair werkgeheugen. Ik heb een lijstje met items. Deze staan hieronder. Verder heb ik niet erg veel verstand van wat past en nodig is voor wat ik wil, dat is dan ook de reden van deze post.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt, altijd wel gewerkt met intel dus dat is vertrouwd maar als iemand met verstand zegt dat iets van 2 tientjes duurder bv veel beter is, hoor ik dat ook graag.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee niet echt.
Ga je overklokken?
Geen idee hoe het moet dus laten we het niet doen..
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag geholpen worden om een pc te bouwen die in ieder geval 'eventjes' mee kan en waarop ik games zoals hierboven genoemd kan spelen.
Wenslijst
Gamen, schoolwerk. Games zoals CS:GO, H1Z1 en Rocket League. Misschien wat Photoshop maar verder niet veel van bijzonders.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zoals de titel zegt, ronde de 800€. Mag wat meer of minder zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een TV-scherm maar weet niet of het mogelijk is die te gebruiken als monitor. Het is een LG M2252D-PZ.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik dacht aan 1 videokaart, i5 cpu, 2x 8gb corsair werkgeheugen. Ik heb een lijstje met items. Deze staan hieronder. Verder heb ik niet erg veel verstand van wat past en nodig is voor wat ik wil, dat is dan ook de reden van deze post.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt, altijd wel gewerkt met intel dus dat is vertrouwd maar als iemand met verstand zegt dat iets van 2 tientjes duurder bv veel beter is, hoor ik dat ook graag.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee niet echt.
Ga je overklokken?
Geen idee hoe het moet dus laten we het niet doen..
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag geholpen worden om een pc te bouwen die in ieder geval 'eventjes' mee kan en waarop ik games zoals hierboven genoemd kan spelen.
Wenslijst
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 179,50 | € 179,50 |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B6 | € 77,95 | € 77,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 750 Ti 2GB GAMING | € 128,50 | € 128,50 |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 47,95 | € 47,95 |
| 1 | MS-Tech CA-0130-U3 | € 29,95 | € 29,95 |
| 1 | Sharkoon Skiller | € 14,52 | € 14,52 |
| 1 | Logitech G300s | € 34,45 | € 34,45 |
| 2 | Corsair 8GB DDR3 SODIMM Memory kit, 1066MHz | € 47,- | € 94,- |
| 1 | Aerocool Xpredator 700W | € 73,69 | € 73,69 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 84,90 | € 84,90 |