Ik heb jarenlang XBMC gebruikt maar ben sinds ruim een jaar overgeschakeld naar Plex. De Plex Media Server draait op een zelfbouw NAS met voldoende power. En Plex Home Theater draait op een AMD-E350 doos. Deze is echter te groot en te luidruchtig en daar draait bovendien Netflix niet lekker op (via chrome browser).
Ik zoek dus een kleine stille machine die PHT kan draaien en waar je ook fatsoenlijk op kan netflixen. Alles draait nu onder Windows 7 maar dat is niet perse een harde eis.
Ik heb de opkomst van de NUCS een beetje gemist dus ik weet niet zeker of dat de juiste route is.
Ik dacht zelf aan de NUC5CPYH maar ik weet niet of die capabel genoeg is voor Netflix?
Of heeft iemand een andere suggestie waarmee ik verder zou kunnen?
Ik zoek dus een kleine stille machine die PHT kan draaien en waar je ook fatsoenlijk op kan netflixen. Alles draait nu onder Windows 7 maar dat is niet perse een harde eis.
Ik heb de opkomst van de NUCS een beetje gemist dus ik weet niet zeker of dat de juiste route is.
Ik dacht zelf aan de NUC5CPYH maar ik weet niet of die capabel genoeg is voor Netflix?
Of heeft iemand een andere suggestie waarmee ik verder zou kunnen?
[ Voor 11% gewijzigd door Purrel op 17-02-2016 13:01 . Reden: Nog niet compleet ]