Afstudeer vraagstuk

Pagina: 1
Acties:
  • 551 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barktus
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 27-01 21:49
Beste Adjes,

Al jaren kom ik met veel plezier op Tweakers, ik ben hier dan ook elke dag zeker een uur te vinden. 8)

Momenteel ben ik aan het afstuderen en onderzoek ik het aankoopproces van ict-faciliteiten/diensten via een mobiele telefoon, voor de B2B markt. Voor mijn onderzoek is het van belang dat ik de ict-man/manager van een bedrijf spreek. En met of haar naast een interview mogelijk een of meerdere interactieve sessies kan doen, om de wensen, gedachten etc. van de doelgroep zo goed mogelijk in beeld te krijgen en daarna te valideren/testen.

En waar zitten er veel ict-personen, juist hier op tweakers :D

Mijn vraag is daarom of ik een van de fora een topic mag openen om te kijken of er Tweakers zijn die hier aan mee willen werken? Als de inhoud van dat topic, of een verdere vraag eerst via dit topic of een DM overlegd moet worden dan is dat uiteraard geen enkel probleem.

Dankje!

Barktus :)

My middle finger salutes you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:10
Heb je dit topic al eens doorgelezen? Je zal ook even een subforum aan moeten geven waar je dit zou willen doen. :)

Een enquête, onderzoek of schoolopdracht? Lees eerst dit!

[ Voor 4% gewijzigd door Señor Sjon op 17-02-2016 12:22 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barktus
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 27-01 21:49
Señor Sjon schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 12:21:
Heb je dit topic al eens doorgelezen? Je zal ook even een subforum aan moeten geven waar je dit zou willen doen. :)

Een enquête, onderzoek of schoolopdracht? Lees eerst dit!
Nee, ik had al wel anderen gezien maar heb deze gemist. Dankje :)
Ik ga hem doornemen en dan laat ik het weten.

My middle finger salutes you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Een oproep-topic zal niet snel veel interesse wekken denk ik, je wilt dan nadenken over een interessante discussie in het topic zelf.
Tip: zet in ieder geval een korte oproep in je signature.
edit:
Oh, ik hoor dat het in de huidige opzet van de baan is. En ik merk nu dat ik op een stokoud topic reageer. Oeps. Topic zakt wel weg :P

[ Voor 28% gewijzigd door F_J_K op 26-02-2016 10:05 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Op verzoek via TR dicht

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Dit topic is gesloten.