Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag

Hallo allemaal,

Eergisteren middag viel mijn mobiel in een keer uit. Ik was onderweg naar mijn werk en ik maakte me nog niet meteen zorgen. Hij is wel vaker uit het niets uitgevallen. Op het werk kreeg ik hem niet meer aan. Ik had ook geen oplader bij me o.i.d. Thuis probeerde ik hem aan de lader te zetten, maar ik kreeg hem niet aan de praat. Wel doet de LED-lamp het en de lichtjes naast de homebutton. Ik heb voor zover ik weet geen waterschade aan mijn mobiel... Op internet heb ik gelezen dat je misschien via de computer je mobiel een hard reset kan geven, maar ik kon niet vinden hoe en wat. Weet iemand hoe dit kan? Wat zou ik anders kunnen doen om het scherm weer te laten werken?

Relevante software en hardware die ik gebruik

Android

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Bak rijst, internet geraadpleegd

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:57

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 08:55:
Thuis probeerde ik hem aan de lader te zetten, maar ik kreeg hem niet aan de praat. Wel doet de LED-lamp het en de lichtjes naast de homebutton. I
Hoelang heb je hem in de oplader gehouden? Het wil nog wel eens voorkomen dat de telefoon zo diep ontladen is, dat het tijd nodig heeft om voldoende accuniveau te hebben om op te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Niet heel lang, bedankt voor de tip! Zal hem een poos aan de lader zetten. Denk alleen niet dat het helpt, hij staat volgens mij gewoon aan. Alle lampjes e.d. werken wel gewoon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:57

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 10:40:
Niet heel lang, bedankt voor de tip! Zal hem een poos aan de lader zetten. Denk alleen niet dat het helpt, hij staat volgens mij gewoon aan. Alle lampjes e.d. werken wel gewoon..
Eén uur aan de lader is overigens wel genoeg om daar achter te komen. Waar ik ook nog aan zit te denken, dat de accu misschien is overleden. Je toestel is inmiddels ook alweer 2 jaar oud.

Overigens mocht het allemaal niet helpen. Heb je nog garantie?

[ Voor 6% gewijzigd door rens-br op 17-02-2016 10:55 ]