Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand hoe ik handmatig mijn toegevoegde Google agenda kan synchroniseren? Met Windows Phone 8.1 kon ik tikken en vasthouden op een account en kiezen voor syncen, maar ik zie dit niet in Windows Phone 10?

Afbeeldingslocatie: http://fud.community.services.support.microsoft.com/Fud/FileDownloadHandler.ashx?fid=725a4861-6de8-49e7-a01b-9c9af2999973

Ik gebruik van mijn Google account alleen syncen voor agenda en niet de contactpersonen en e-mail, derhalve kan ik dus niet de Outlook Mail app gebruiken om alles van dit Google account te syncen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Is de vraag duidelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hherrie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 21:53
Als je handmatig synchroniseert in de mail app, worden dan ook niet agenda's en contactpersonen gesynchroniseerd? (Heb zelf geen WP 10, dus kan het niet checken voor je.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik zou überhaupt niet weten hoe je een account handmatig kunt synchroniseren. De optie lijkt er gewoon niet te zijn.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hherrie schreef op maandag 22 februari 2016 @ 10:32:
Als je handmatig synchroniseert in de mail app, worden dan ook niet agenda's en contactpersonen gesynchroniseerd? (Heb zelf geen WP 10, dus kan het niet checken voor je.)
Zoals ik al schreef:
Ik gebruik van mijn Google account alleen syncen voor agenda en niet de contactpersonen en e-mail, derhalve kan ik dus niet de Outlook Mail app gebruiken om alles van dit Google account te syncen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hherrie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 21:53
Sorry, daar had ik even overheen gelezen... :o
Pagina: 1