Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djdiablo84
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-09 07:28
Mijn vraag
Ik heb zo als de titel doet vermoeden een evga gtx 660. Nou vroeg ik me af of het nut heeft er een andere koeler op te bouwen. En welke hier het beste op past

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Internet afgezocht maar kom eigelijk alleen bij arctic cooling uit waar bij staat de 660 ti maar niet de 660 het is me eerste echte eige project dus sorry voor eventuele domme vraag.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Het nut van een andere koeler? Dat hangt af van je eisen. Wil je minder geluid, lagere temperatuur of mooiere 'looks'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djdiablo84
Nou de kaart word nu ongeveer 70 graden in farcry 4 1080 maar het meest irritante is de ongelooflijke herie hij dan maakt. Looks maakt me niet uit ik ben meer van functie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer eerst eens nieuwe koelpasta, scheelt soms 5 tot 10 graden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djdiablo84
Dat is een goeie helaas doet het nog niks aan de standaard fan. Maar ga het zeker proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aminam
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-09 12:10
djdiablo84 schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 02:06:
Dat is een goeie helaas doet het nog niks aan de standaard fan. Maar ga het zeker proberen
als hij minder hard hoeft te draaien maakt hij ook minder lawaai, maar ik begrijp dat je een reference model hebt?

B550 | R7 5800x3d | RX6950XT | Formd T1 | AW3423DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djdiablo84
Dat ik hem kocht heb ik die term wel horen vallen. 😇 dat zeg ik ik verdiep me de laatste tijd pas meer in het zelf bouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Een beetje artic silver of mx-4 doet wonderen als de koelpasta hard is geworden én hierdoor niet goed meer geleid. Gedroogde koelpasta kan ook nog een redelijke verbinding geven, maar niet optimaal. Sowieso met goede koelpasta daalt de temperatuur wel en gaat de fan minder hard blazen. Ook het stofvrij maken (gebruik geen stofzuiger!) van de koeler en koelvinnen helpt.

Een artic zou moeten passen, maar dat weet ik niet zeker:
Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/AoW995RzJTk/maxresdefault.jpg
Bij een nieuwe koeler smeer je sowieso natuurlijk een kleine hoeveelheid nieuwe koelpasta en de koelers van artic doen het best goed, ook qua stilte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djdiablo84
thanx ja bij die kwam ik ook uit idd.
en kwa stof vrij maken heb ik idd aledaan met de compressor had al gelezen dat de stof zuiger daar niet voor bedoelt is. ga zo eerst even de pasta vervangen kijken wat dat doet.
Pagina: 1