Hallo,
ik zit met een probleem waar ik zelf niet uitkom en maar vreemd vind,anderhalf week terug heb ik een rampage gekocht Nieuw maar sins dien in mijn systeem Heel erg unstable @ stock speeds.
hiervoor had ik een x99 msi gaming 9 ac en daar had ik nooit problemen mee.
ik heb last van vastlopers op random momenten,bluescreen,eigenlijk alles wat je maar kan bedenken kwa unstable. De bluescreen had ik opgezocht en gaf aan kwa bios dus die opnieuw geflashed daarna leek het een aantal dagen goed maar is nu weer unstable.
Met het inbouwen van het MB kwam ik ook een aantal problemen tegen met mijn ram geheugen Bij de eerste boot zag deze maar 8GB aan ram terwijl ik 16gb heb, en na wat rond gewissel kwam deze op 12gb en na wat meer rondwisselen op 16gb uit. Tevens ook problemen met installeren van drivers en AI suite Die kon in alleen instaleren nadat ik ze moest unlocken doormiddel van eigenschappen
Ronduit slechte ervaring zo op het moment met een bijna 500euro MB
Mijn specs zijn
5820K heeft altijd 4.4ghz gedaait in mijn oude MB nu dus stock
x99 rampage V extreme
16Gb hyperx 2666mhz
980ti van gigabyte
1200w dark power pro voeding
120gb ocz Boot ssd
256Gb samsung evo game ssd
2Tb opslag hdd
500GB samsung evo nogmaals game ssd
Temps zijn prima max 50 graden onder load en idle 25-30graden
wat heb ik zelf geprobeerd
Eigenlijk nog weinig ja nieuwe bios flash
drivers zijn uptodate
benchmarks crasht hij niet
Ik kan me vrij weinig bedenken wat ik hier aan kan doen gezien het op stock snelheden draait op het
moment
aantal van de bluescreen
Error: KERNEL_SECURITY_CHECK_FAILURE
DPC_WATCHDOG_VIOLATION
punten commas ik weet het doe me best sorry alvast
ik zit met een probleem waar ik zelf niet uitkom en maar vreemd vind,anderhalf week terug heb ik een rampage gekocht Nieuw maar sins dien in mijn systeem Heel erg unstable @ stock speeds.
hiervoor had ik een x99 msi gaming 9 ac en daar had ik nooit problemen mee.
ik heb last van vastlopers op random momenten,bluescreen,eigenlijk alles wat je maar kan bedenken kwa unstable. De bluescreen had ik opgezocht en gaf aan kwa bios dus die opnieuw geflashed daarna leek het een aantal dagen goed maar is nu weer unstable.
Met het inbouwen van het MB kwam ik ook een aantal problemen tegen met mijn ram geheugen Bij de eerste boot zag deze maar 8GB aan ram terwijl ik 16gb heb, en na wat rond gewissel kwam deze op 12gb en na wat meer rondwisselen op 16gb uit. Tevens ook problemen met installeren van drivers en AI suite Die kon in alleen instaleren nadat ik ze moest unlocken doormiddel van eigenschappen
Ronduit slechte ervaring zo op het moment met een bijna 500euro MB
Mijn specs zijn
5820K heeft altijd 4.4ghz gedaait in mijn oude MB nu dus stock
x99 rampage V extreme
16Gb hyperx 2666mhz
980ti van gigabyte
1200w dark power pro voeding
120gb ocz Boot ssd
256Gb samsung evo game ssd
2Tb opslag hdd
500GB samsung evo nogmaals game ssd
Temps zijn prima max 50 graden onder load en idle 25-30graden
wat heb ik zelf geprobeerd
Eigenlijk nog weinig ja nieuwe bios flash
drivers zijn uptodate
benchmarks crasht hij niet
Ik kan me vrij weinig bedenken wat ik hier aan kan doen gezien het op stock snelheden draait op het
moment
aantal van de bluescreen
Error: KERNEL_SECURITY_CHECK_FAILURE
DPC_WATCHDOG_VIOLATION
punten commas ik weet het doe me best sorry alvast
[ Voor 3% gewijzigd door bumtroll op 16-02-2016 21:36 ]