Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 735349

Topicstarter
Mijn ..ik kwam van middag thuis aan en pakte me telefoon. dus ik keek zo naar me telefoon toen zag ik groene beeld enzo en stukje van me beeld. me glas was al kapot. dus me vraag is moet ik me lcd vervangen en hoeveel kost een lcd gaat om een samsung galaxy s4

...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Ik keek zo naar je post en ik dacht, vervang gewoon alles. Weet je zeker dat je het goede pakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 735349

Topicstarter
Momus schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 21:31:
Ik keek zo naar je post en ik dacht, vervang gewoon alles. Weet je zeker dat je het goede pakt.
haha dat is heel simpel. maar dan ik rond de 200 euro als ik me hele teleoon vervang

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02:09
Anoniem: 735349 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 21:17:
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
dit is dus een beetje het probleem.. prijzen opzoeken kan iedereen

verder is het wel belangrijk wat er met je toestel is gebeurd, valschade, waterschade, druk schade. bij waterschade is de kans dat er meer kapot is of gaat namelijk behoorlijk groot.

wil je zelf gaan knutselen of wil je het laten doen? bij dat laatste kunnen we ook niet veel meer voor je doen, dan moet je gewoon naar een reparatie shop. als je het zelf wilt doen, meer informatie, foto's, ...

verder hoef je ook geen 2 topics aan te maken, dat is een beetje dubbel en verwarrend
ik heb een hekel aan taal nazi's en spelfouten maakt iedereen, maar me ipv mijn vind ik erg storend :X :X

[ Voor 5% gewijzigd door Prulleman op 16-02-2016 21:50 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Anoniem: 735349 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 21:40:
[...]

haha dat is heel simpel. maar dan ik rond de 200 euro als ik me hele teleoon vervang
Wat heb je zelf al gevonden toen je op Google zocht naar Galaxy S4 LCD vervangen? Zo moeilijk is dat niet te vinden. Btw, het is 'mijn' ipv 'me'.