Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• bram2912
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-11 20:35
Ik zoek een?
Ik zoek een telefoon onder 400 euro met goede specs, mag chinees zijn, zolang de play store te installeren valt, ik wil graag iets nieuws zien, niet een samsung, lg of htc (al die merken die ik al bekeken heb).

Wat is je budget?
+/- 400 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Youtube, games, mail etc. Alles zowat.

Dat is het wel, alvast bedankt.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Wat voor schermgrootte wil je? Is 4g een vereiste? Waarom geen 'grote' merken?

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-11 12:05
Bizar dat je geen grote merken wilt, Nexus 5X is van LG, stock Android, prima camera en lekker compact.

Als je goed zoekt is er nog Nexus 6 van Motorola, groot maar wel lekker snel.

One Plus 2 is ook een goede optie, misschien wel dat "nieuws" wat je zoekt.

Alle 3 hebben gewoon Google diensten, zijn lekker snel en vooral in het geval van de Nexus 5X en Nexus 6 snelle updates, al is de One Plus 2 ook niet bepaald traag qua updates.

• John Rambo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-10 21:07
Anders een Huawei, ook chinees maar hier te koop. Of anders een Meizu, mx4 pro of een mx5. Of een Leeco x900

“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Ik zou een OnePlus Two/X of een Nexus 5X/6 aanraden.

Ik kan deze toestellen aanraden, omdat de updates gewoon in orde zijn. Iets wat bij andere fabriekanten vaak een ondergeschoven kindje is bij toestellen in jou prijsklasse.

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11-11 11:30
Wel van een groot merk, maar zeker een aanrader. Nexus 5x of Moto X Play.

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

De OnePlus 2 is een aanrader :). Hardwarematig érg krachtig, softwarematig ietsjes minder (qua bugs). Ze bieden echter wel lange software support. Ik zou zeggen: lees eens wat reviews over de toestellen waar je tussen twijfelt.

Een Nexus5x is overigens ook een aanrader, maar die biedt veel minder bang for buck. Zo betaal je even veel voor de OnePlus 2, maar heb je maar 16GB opslag. De OnePlus 2 heeft 64GB intern geheugen, voor hetzelfde geld.

Het enige voordeel van een Nexus is dat ze sneller updates ontvangen.

En oja, in het 1e kwartaal van 2016 (tot april dus), krijg de OnePlus 2 een update naar 6.0 :).

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

• mark213
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-10 12:34
Is de Nexus 5x niets? Beste bang for buck momenteel. En de prijs is €330 op Amazon.de

http://www.phonearena.com...400-February-2016_id78251

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Mizgala28 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 20:51:
Bizar dat je geen grote merken wilt, Nexus 5X is van LG, stock Android, prima camera en lekker compact.
Compact is absoluut niet het juiste woord. Heb mijn 5x gister ontvangen en hij is voor mij 'onhandzaam' groot. Een stuk groter dan bijv mijn Nexus 5 (nonx

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-11 12:05
eL_Jay schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 11:55:
[...]

Compact is absoluut niet het juiste woord. Heb mijn 5x gister ontvangen en hij is voor mij 'onhandzaam' groot. Een stuk groter dan bijv mijn Nexus 5 (nonx
Compact vergeleken met de meeste telefoons.

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

mark213 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 11:52:
Is de Nexus 5x niets? Beste bang for buck momenteel. En de prijs is €330 op Amazon.de

http://www.phonearena.com...400-February-2016_id78251
Beste bang for buck? Ik hoop dat je een grap maakt. Het enige wat beter is bij de NexusX is dat 'ie sneller updates ontvangt. Support zal ook wel iets beter zijn. Meer niet.

• Fr33z
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07:04
en om toch even te zeuren, je notatie klopt niet. Een telefoon van minder dan 400 euro zou je omschrijven als telefoon met prijs < 400 euro, niet >

• mark213
Anonymoussaurus schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 12:21:
[...]

Beste bang for buck? Ik hoop dat je een grap maakt. Het enige wat beter is bij de NexusX is dat 'ie sneller updates ontvangt. Support zal ook wel iets beter zijn. Meer niet.
Je vergeet de stock android ervaring, het betere scherm, de bijna perfecte vingerafdrukscanner en de camera die zich kan meten met de absolute top. Daarnaast is de support idd ook veel beter. Ook is de 5X wat dunner wat ik persoonlijk prettig vind.

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

mark213 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 12:49:
[...]

Je vergeet de stock android ervaring, het betere scherm, de bijna perfecte vingerafdrukscanner en de camera die zich kan meten met de absolute top. Daarnaast is de support idd ook veel beter. Ook is de 5X wat dunner wat ik persoonlijk prettig vind.
De OnePlus 2 heeft ook een zga stock Android. Met wat handige functies die er aan zijn toegevoegd. De OnePlus 2 vingerafdrukscanner werkt ook perfect. Wat betreft de camera. Hoe weet je dat 'ie beter is? Voor de Nexus 5X betaal je 400 euro. Voor 16GB.. Bij OnePlus, 400 euro, voor 64GB, en betere hardware.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Anonymoussaurus schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 12:59:
[...]

De OnePlus 2 heeft ook een zga stock Android. Met wat handige functies die er aan zijn toegevoegd. De OnePlus 2 vingerafdrukscanner werkt ook perfect. Wat betreft de camera. Hoe weet je dat 'ie beter is? Voor de Nexus 5X betaal je 400 euro. Voor 16GB.. Bij OnePlus, 400 euro, voor 64GB, en betere hardware.
Je betaald voor de OP2 zelfs nog maar 349 euro. Ze hebben de prijs een aantal weken geleden verlaagd.

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

rens-br schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 13:04:
[...]

Je betaald voor de OP2 zelfs nog maar 349 euro. Ze hebben de prijs een aantal weken geleden verlaagd.
Hahaha jeetje, ja, was ik helemaal vergeten. Stom van me 7(8)7 :F. Ben nog gewend aan de 'oude' prijzen.

• mark213
rens-br schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 13:04:
[...]

Dat is wel een scherpe prijs!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Die template is er niet voor niets. Dit topic is veel te mager. Het is namelijk niet de bedoeling dat je ons alles uit laat zoeken, en daarom gaat dit topic op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.