HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
Ik denk alsje zoekt dan je voor dat geld wel een Pentium kan vinden ergens.
een 486 is niet echt lekker werken meer.
En het gebrek aan CDrom is ook vervelend.
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Verwijderd
500 piek is met werkende batterij nog duur voor een 486 laptop vind ik.
Verwijderd
Een 486 is het gewoon niet meer waard
<edit>
hehe, komt er ook nog iemand die gaat zeggen dat je het wel moet doen ipv allemaal neeknikkers?)
</edit>
* WHiZZi wil nml graag een goedkope laptop maar
* WHiZZi vond 500,00 ook wel erg veel
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
And The Only One
Verwijderd
Ik heb hier ook nog 486 laptops staan....echt compleet nutteloze dingen.
Sigs van meer dan 1 regel sucken.
Verwijderd
niet doen vette afzet 250 piek max als ie een kleurenscherm heeftOp donderdag 21 juni 2001 20:55 schreef WHiZZi het volgende:
Hoi,
Ik kan een compaq laptop kopen voor F500,00
Doen of niet?
i80486DX2 66MhZ
8MB RAM
400MB HDD
Kleurenschermpje
Geen geluidskaartje
Batterij is dood (vervangen![]()
)
wel voeding erbij
edit:
+PCMCIA netwerkkaartje van 3com
werkt nog helemaal. Alleen batterij dan niet.. Kopen of niet?
Deze had 1 vertikale blauwe streep van 1 pixel breed aan de zijkant lopen.
was een prima ding, maarja, ik had hem niet nodig..
conclusie:
hfl 500 voor een 486??
NOPE niet doen, veeeel te duur !
Ik wilde er Win95 opzetten en Word6.0 ('t is maar voor school..)
maarja, zit ook geen geluidskaart in. Anders had ik in de klas ook nog es mooi MP3 kunnen luisteren..
Verwijderd
Ik heb er ook een gehad, en je kunt er nu echt werkelijk nix mee...
Zonder batterij ? Of gewoon een verlengkabel meenemenOp donderdag 21 juni 2001 22:14 schreef WHiZZi het volgende:
nee. ik koop hem toch al niet meer..
Ik wilde er Win95 opzetten en Word6.0 ('t is maar voor school..)
maarja, zit ook geen geluidskaart in. Anders had ik in de klas ook nog es mooi MP3 kunnen luisteren..
La dolce vita - non farmi ridere
maar als je hem voor 50 piek kan krijgen ofzo is het nooit weg, handig als je ff ergens anders een verslag moet schrijven ofzo...
WAZZAAPP!!! | Visit the greatest website of all time: Q2u
Compaq Contura serie? Max 100 piek geven!
Batterij zal je ook nog es minimaal zo'n 100 piek gaan kosten, vrees ik...
Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD
Dan mag je hem nog weleens flink gaan tweaken wil hij een beetje behoorlijk mp3- tjes doenmaarja, zit ook geen geluidskaart in. Anders had ik in de klas ook nog es mooi MP3 kunnen luisteren..
1+1+1 = 1
Zo'n 486 is te sloom om mp3 af te spelen.Op donderdag 21 juni 2001 22:14 schreef WHiZZi het volgende:
Sigs van meer dan 1 regel sucken.
http://www.tweakers.net/aanbod/18095
[quote]
hehe, komt er ook nog iemand die gaat zeggen dat je het wel moet doen ipv allemaal neeknikkers
[/quote]
zeker een nekmod?
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
Ik heb voor mijn dell (~5 jaar oud) met p150, CD-ROM, floppy, 2 IR poorten, externe ZIP, externe brander fl 250 betaald.
HENG HENG
jij balen heb er een poosje geleden 1 voor 250 piek verkochtOp donderdag 21 juni 2001 20:55 schreef WHiZZi het volgende:
Hoi,
Ik kan een compaq laptop kopen voor F500,00
Doen of niet?
i80486DX2 66MhZ
8MB RAM
400MB HDD
Kleurenschermpje
Geen geluidskaartje
Batterij is dood (vervangen![]()
)
wel voeding erbij
edit:
+PCMCIA netwerkkaartje van 3com
werkt nog helemaal. Alleen batterij dan niet.. Kopen of niet?
vriend van me had ook zon beestje gekocht voor 75 piek...
If it ain't broke, you're not trying! - Red Green
* WHiZZi wil een laptop..Op vrijdag 22 juni 2001 13:52 schreef e-X-hale het volgende:
hehe.. heb hier een HP Omnibook 5000c waar ik nix meer mee doe
max F500,00
Mail me
Verwijderd
me Specs:
P 75, 48Mb mem, 800Mb HD, 1 pcmcia netwerk, goede accu.....
Lijkt mij ook nog aan de prijs. Maarja, bij laptops is het wat de gek ervoor geeft.Op vrijdag 22 juni 2001 14:00 schreef e-X-hale het volgende:
mm, op ibazar zie ik mijn config ongeveer voor 700 gulden
me Specs:
P 75, 48Mb mem, 800Mb HD, 1 pcmcia netwerk, goede accu.....
PII 266, 80MB, 3,2GB Cdrom, flop, werkende accu. Gaat bij mij meestal weg voor 1000,-
Heb nu nog een p233 liggen verder gelijkwaardig.
en een p133 zonder cdrom...
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Verwijderd
p2 366
64mb
6,4 gig hd
speakers, usb en infrarood, tas, etc
NIET DOEN DUS
What the hell, zeker zonder bonnetje en afhalen 3 hoog achter..Op vrijdag 22 juni 2001 14:35 schreef trebel het volgende:
heb net Dell Latitude CPi A gekocht voor 800,-
p2 366
64mb
6,4 gig hd
speakers, usb en infrarood, tas, etc
NIET DOEN DUS
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
vriend van me had voor 250,- een oude p1 laptop met TFT beeld, geluid, werkende accu en cdrom-speler ingebouwd. je moet gewoon achter bedrijvan aan die ze wegdoen.
Verwijderd
486 is nix, alleen maar gezeik.. sloom, niet uitbreidbaar, en scherm onduidelijk
wil je wat serieus gaan word-den enz, dan min een p120..
* DJSmiley heeft een P3-500 / 14" TFT, gekocht voor 1800
Ze verneuken altijd de batterij en de diskdrive! Als ik zo'n mooie dure laptop had wist ik het wel: Zuinig op zijn. Stekker uit het stopcontact als de accu vol is, en niet een half volle accu op de lader zetten.