ervaring met action inbouw stopcontact..?

Pagina: 1
Acties:
  • 25.303 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:23
Goedenavond,

Ik zag gisteren bij de action inbouw stopcontacten liggen is er iemand die hier ervaringen mee heeft.?
Lijkt me zo goedkoop. 1,99 euro

http://www.action.nl/inbo...incl-enkelvoudig-raam-wit

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jctjepkema
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-04 16:09
Ik wil persoonlijk hier zo ver mogelijk uit de buurt van blijven. Als zij een officiële TÜV keuring en KEMA keuring hebben zou ik het wel aandurven. Maar ik geloof niet dat ze dat hebben dus blijft het uit mijn huis.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 39993

Geen geld inderdaad. Maar nu wil ik ook 2 elektronische dimmers, 2 enkele pulsdrukker's, 1 dubbele pulsdrukker, 2 3-voudige afdekramen en 1 trekschakelaar uit dezelfde serie.

En volgend jaar nog wat spul uit dezelfde serie voor de benedenverdieping.

Je snapt wel waar ik heen wil. En de kwaliteit.... ik zou het met dergelijke producten niet wagen.

Wel een koopje. Dit betaal je bij veel merken voor alleen het afdekraampje.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 39993 op 16-02-2016 19:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BladeSlayer1000
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:51
Mijn ervaring is met goedkoop schakelmateriaal dat het snel kapot gaat, en vervangend schakelmateriaal ervoor zoeken moeilijk is.
Daarbij gebruiken ze vaak aansluitingen die niet 'universeel' zijn, en daardoor toekomstige uitbreidingen niet tot nauwelijks mogelijk is.

Ik betwijfel of je voor dat geld wel veilig bezig bent. Ik zou het dus ver laten liggen, en eerder gaan voor merken als Gira, Jung of Busch jeager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jctjepkema
Anoniem: 39993 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 19:33:
Geen geld inderdaad. Maar nu wil ik ook 2 elektronische dimmers, 2 enkele pulsdrukker's, 1 dubbele pulsdrukker, 2 3-voudige afdekramen en 1 trekschakelaar uit dezelfde serie.

En volgend jaar nog wat spul uit dezelfde serie voor de benedenverdieping.

Je snapt wel waar ik heen wil. En de kwaliteit.... ik zou het met dergelijke producten niet wagen.
Had ik nog niet eens over na gedacht inderdaad, Wil je over een jaar weer wat aanschaffen in dezelfde serie wens ik je succes.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:59
Voor €4,50 heb je het van een echt merk zoals Gira of Berker. Wil je daar echt op gaan besparen?

Het is ook niet alsof je die dingen dagelijks koopt ofzo. In de gemiddelde woning plaats je misschien eens in de 20 jaar 30 nieuwe wcd's? Voor die €0,56 cent die mijn stopcontacten me per maand kosten ga ik me niet eens afvragen of dit spul ook betrouwbaar is...

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Laatst online: 16-05 16:26
Ik zou persoonlijk eerder voor de Jung AS500 serie gaan en goedkoper schakelmateriaal maar vermijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
Nou ik was ook van plan om Busch jaeger spul te kopen, maar ik vroeg het mij gewoon af, ik denk niet dat ik dit zou durven installeren in mijn woning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladeSlayer1000
  • Laatst online: 22:51
Jochemd13 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 19:36:
Ik zou persoonlijk eerder voor de Jung AS500 serie gaan en goedkoper schakelmateriaal maar vermijden.
Voordeel van deze serie is dat die de komende 15 jaar nog met zekerheid wordt geproduceerd door Jung. Daarbij weet je zeker dat mocht er ooit iets afbreken je gewoon van dezelfde serie een nieuwe wandcontactdoos bijvoorbeeld kan bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:19
De contactvlakken zullen wel van Chinese soepblikken zijn gemaakt, oftewel na 10x een stekker in- en uitpluggen zullen die lam zijn en minder goed contact maken. Bij een telefoonoplader is dat niet zo spannend, sluit je er echter een zware verbruiker op aan dan heb je kans op brand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39993

Jochemd13 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 19:36:
Toevallig. Vorige week de keuken voorzien van nieuw AS500. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UnknownTweaker
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 13-04 20:35

UnknownTweaker

No time ? Don't do crime !

Het is prima spul , net zo'n goede kwaliteit als GIRA , maar inderdaad het probleem is
voorraad ! Ik heb 2 jaar geleden o.a. 3 dimmers gekocht en die doen het prima , alleen
nu is er 1 stuk door eigen schuld ( meer dan 600 watt er in totaal opgezet , terwijl de
dimmer maar tot 400w aan kan ) dus ik ging vorige week er 2 bij halen ( eentje voor
reserve ) maar nu hebben ze de dimmer niet meer en komt ook niet meer .

Wat ze ook niet meer hebben zijn de dubbele en 3 dubbele ramen , en die krijgen ze
ook niet meer . dus hier zit het probleem .

Voor de rest is het prima spul , heb toen ook 8 wcd's en 5 schakelaars gekocht en alles
werkt nog steeds als nieuw !

De wcd's en schakelaars hebben ze nog steeds , dus ik heb voor de zekerheid 2
schakelaars en 1 wcd voor reserve gekocht , voor het geval ze dat ook niet meer hebben ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
UnknownTweaker schreef op zondag 25 maart 2018 @ 20:05:
Het is prima spul , net zo'n goede kwaliteit als GIRA , maar inderdaad het probleem is
voorraad ! Ik heb 2 jaar geleden o.a. 3 dimmers gekocht en die doen het prima , alleen
nu is er 1 stuk door eigen schuld ( meer dan 600 watt er in totaal opgezet , terwijl de
dimmer maar tot 400w aan kan ) dus ik ging vorige week er 2 bij halen ( eentje voor
reserve ) maar nu hebben ze de dimmer niet meer en komt ook niet meer .

Wat ze ook niet meer hebben zijn de dubbele en 3 dubbele ramen , en die krijgen ze
ook niet meer . dus hier zit het probleem .

Voor de rest is het prima spul , heb toen ook 8 wcd's en 5 schakelaars gekocht en alles
werkt nog steeds als nieuw !

De wcd's en schakelaars hebben ze nog steeds , dus ik heb voor de zekerheid 2
schakelaars en 1 wcd voor reserve gekocht , voor het geval ze dat ook niet meer hebben ;)
Leuk, dat je dat 2 jaar en een maand later even komt melden ....
Maar ik denk dat @harryvos er al wel uit zal zijn :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jctjepkema
FreshMaker schreef op zondag 25 maart 2018 @ 20:11:
[...]

ik hoop niet dat iemand zo lang zal twijfelen over wand schakel materiaal.

Ik geloof overigens niet dat het dezelfde kwaliteit als gira is. Dat is volgens mij het "goed praten" naar je zelf toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:58

SA007

Moderator Tweaking
Move naar Wonen & Verbouwen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• harryvos
jctjepkema schreef op maandag 26 maart 2018 @ 10:17:
[...]

ik hoop niet dat iemand zo lang zal twijfelen over wand schakel materiaal.

Ik geloof overigens niet dat het dezelfde kwaliteit als gira is. Dat is volgens mij het "goed praten" naar je zelf toe.
Haha nee hoor tot grote tevredenheid de GIRA F100 gekocht en geïnstalleerd. Ook kan je je afvragen wat je winst nog is als je spare parts moet gaan kopen omdat het straks niet meer leverbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnknownTweaker

UnknownTweaker

jctjepkema schreef op maandag 26 maart 2018 @ 10:17:
[...]

Ben 49 en ben al vanaf me 21e electricien , dus ik praat niets goed , gewoon mijn
ervaring ! je moet niets ' geloven ' alleen ergens over mee praten als je er
verstand van hebt , zo niet , dan niet ' geloven ' maar mondje toe houden .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UnknownTweaker

UnknownTweaker

FreshMaker schreef op zondag 25 maart 2018 @ 20:11:
[...]

Heeft niets met 2 jaar geleden te maken , er zijn nog steeds genoeg mensen die dit
merk vinden in de Action , en zich af vragen wat de kwaliteit is , die mensen kunnen
dus anno nu en in de toekomst dit dus nog steeds opzoeken .

Praat gewoon over het topic , daar is het voor bedoeld . Het lijkt wel of sommige
hier ' off-topic ' gaan , en het nodig vinden om andere mensen , die wel gewoon op
het topic reageren , af te branden . erg zielig !

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Nee, het is gewoon klink klare onzin om een 2 jaar oud topic zonder reden omhoog te schoppen.
Action heeft leuke spullen, maar het is ALLEMAAL goedkope import, en met geluk vind je iets practisch.

Maar kwaliteit ... Nee, sorry maar dat is niet hun bedrijfsprofiel.
Action is geweldig voor zaken die je even snel moet hebben, voor wat basic supplies ( plakband, secondelijm, papier of keukenbakjes )

Het is precies zoals @jctjepkema al aangeeft "goed praten van je eigen beslissing/aankoop"
UnknownTweaker schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 19:24:
[...]
Ben 49 en ben al vanaf me 21e electricien , dus ik praat niets goed , gewoon mijn
Maar met "me" en "mondje toe" heb je me al te pakken .....
Wees gelukkig, en bedenk maar of ik er wel of geen verstand van heb ...
( meer dan 600 watt er in totaal opgezet , terwijl de dimmer maar tot 400w aan kan )
( elektricien :+ ) 8)7

Er is degelijk verschil tussen 'spreektaal' en grammatica

[ Voor 41% gewijzigd door FreshMaker op 27-03-2018 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jctjepkema
UnknownTweaker schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 19:24:
[...]

Joh ik ben dan maar 23, heb echter genoeg ervaring in de elektrotechniek. Ik studeer het ook nog eens. Dit spul houdt gewoon niet over in kwaliteit, en dat het voor jou kwaliteit's verwachtingen genoeg is prima. Maar ik kan het gewoon niet aanraden, heb het een aantal keer geïnstalleerd en het houdt gewoon echt niet over. Succes verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Laatst online: 31-12-2024

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

jctjepkema schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 21:28:
Joh ik ben dan maar 23, heb echter genoeg ervaring in de elektrotechniek. Ik studeer het ook nog eens. Dit spul houdt gewoon niet over in kwaliteit, en dat het voor jou kwaliteit's verwachtingen genoeg is prima. Maar ik kan het gewoon niet aanraden, heb het een aantal keer geïnstalleerd en het houdt gewoon echt niet over. Succes verder.
Zomaar puur uit nieuwsgierigheid, wat bedoel je dan precies met 'het houdt echt niet over'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jctjepkema
Hippocampus schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 21:34:
[...]

Zomaar puur uit nieuwsgierigheid, wat bedoel je dan precies met 'het houdt echt niet over'?
plastic voelt erg goedkoop aan, ik durf niet te garanderen dat het aan de keuringen voldoet en op de lange termijn vraag ik me af of het niet een keer zal afbreken als je de stekker eruit trekt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Titulanix
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-10-2024
Via Google kwam ik op dit topic, dus het blijft actueel ;)
Ik kan wat info toevoegen:
De fabrikant van de Action stopcontacten "PRO max Serie 55" staat vermeld op de binnenkant van het raamwerk. Dit is WUYUN ELEK. Er staan ook CE en Kema Keur logo's op.

WUYUN heeft zowaar een web site. Ze maken zeer veel elektra inbouw productlijnen.
Die van Action moet uit de CESENA RANGE komen: http://www.wuyunelek.com/Index/proDetial/id/8.html
Ook hier is weer Kema Keur vermeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Ja maar kent de mens keur hen ook of hebben ze gewoon het logo ergens vandaan gecopypaste? :)

Ik zou gezien de minimale meerkosten en mogelijke risico's nooit dit soort onbekende dingen nemen.

Ik heb elektra-inbouwmaterialen over? Kopen? Zie: hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Harrie_

⠀                  🔴 🔴 🔴 🔴 🔴

Wat @Boudewijn zegt. Een gira inbouw-WCD met randaarde kost online 3 euro. Een enkelvoudig raam 1,50 euro. Waarom zou je dan gaan lopen kloten met dit twijfelachtige chinese spul? Om 3 euro uit te sparen? Kom op zeg...

Hoeder van het Noord-Meierijse dialect

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeBolle
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:24

DeBolle

Volgens mij ligt dat anders

Ah, we hebben weer iets gevonden wat naadloos past in de categorie Facebook napraterij? Ongefundeerd
gezwets uit de keuken bij de verjaardag van ome Jan? Want ja, ervaringsdeskundigen en beroepstrots kunnen niet serieus worden genomen, want Action, dus goedkoop want China en daarom niet goed. Of het deugt niet.

Specs ... maar nog twee jaar zes maanden en dan weer 130!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

DeBolle schreef op zondag 20 januari 2019 @ 21:24:
Ah, we hebben weer iets gevonden wat naadloos past in de categorie Facebook napraterij? Ongefundeerd
gezwets uit de keuken bij de verjaardag van ome Jan? Want ja, ervaringsdeskundigen en beroepstrots kunnen niet serieus worden genomen, want Action, dus goedkoop want China en daarom niet goed. Of het deugt niet.
Tja dat is natuurlijk genoeg het geval, het bewijst echter nog niet het tegenovergestelde, dat het wel top is.

De stopcontacten van de action ken ik zelf niet maar de problemen die ik bij veel onbekend merk handel tegengekomen ben zijn:
- lam worden van WCD's, je stekker blijft er niet strak in zitten na veel geld/misbruik -> onhandig en risico op brand bij hogere vermogens
- lam worden van de insteek contacten
- nog scherpere montage frames
- fragiel, snel bros wordend en verkleurend plastic.
- niet meer na te bestellen na enige tijd.

Gezien de instap series van Berker, Jung en Gira niet zo duur zijn, zou ik dit lekker links laten liggen.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

DeBolle schreef op zondag 20 januari 2019 @ 21:24:
Nee. Zie even wat goldensampje post. Ik he genoeg electronicaervaring, zowel met normaal als Chinees spul en door een wcd kan langere tijd een forse stroom lopen . Dan wil ik spul waarbij ik zeker weet dat de keuring klopt en niet copy paste van internet is ;) .

Ik heb elektra-inbouwmaterialen over? Kopen? Zie: hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:55
Titulanix schreef op zondag 20 januari 2019 @ 13:15:
Via Google kwam ik op dit topic, dus het blijft actueel ;)
Ik kan wat info toevoegen:
De fabrikant van de Action stopcontacten "PRO max Serie 55" staat vermeld op de binnenkant van het raamwerk. Dit is WUYUN ELEK. Er staan ook CE en Kema Keur logo's op.

WUYUN heeft zowaar een web site. Ze maken zeer veel elektra inbouw productlijnen.
Die van Action moet uit de CESENA RANGE komen: http://www.wuyunelek.com/Index/proDetial/id/8.html
Ook hier is weer Kema Keur vermeld.
China Export ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

⠀                  🔴 🔴 🔴 🔴 🔴

Van de website van wuyunelek:
Our service level is one of our company advantages, we attach great importance to our service in every aspect, and we keep improve it always.
_O-

Hoeder van het Noord-Meierijse dialect

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mae-t.net
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
@De_Bastaard Dat China Export is ook wel een verhaaltje met een baard... Je kunt altijd de bijbehorende conformiteitsverklaring opvragen bij Action. Pas als die er niet is, praten we verder over de betekenis van de letters CE. Als hij er wel is, en het materiaal alsnog niet aan de eisen voldoet, is dat een economisch delict en is de importeur (Action) een hele stapel euro's lichter.

In dit geval zou je behalve naar een CE merkje ook naar een CQC merkje kunnen kijken. Als dat ten onrechte is aangebracht, is het een economisch delict in China zelf. Wordt niet vaak vervolgd, maar als het vervolgd wordt dan staan er niet persé alleen maar boetes op; dat kunnen ook gevangenisstraffen of lijfstraffen zijn. Verder is het zo dat Chinese bedrijven die hun eigen naam op exportproducten durven te zetten, vaak wel boven de gemiddelde Chinese kwaliteit uitstijgen.

Je kunt zo'n product dus niet ongezien als slecht afdoen, en ook daarom is het waardevol te horen van iemand die het al twee jaar probleemloos gebruikt.

Dat gezegd hebbende, zou ik het alleen voor noodgevallen aanschaffen. Een Europees merk is niet veel duurder, en je hebt wat meer zekerheid over continuiteit.

P.S. @GoldenSample je weet toch wel dat CE feitelijk niet eens een keurmerk is maar alleen betekent dat de importeur ervoor instaat dat het product conform is?

[ Voor 20% gewijzigd door mae-t.net op 21-01-2019 22:05 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mae-t.net
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
FreshMaker schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 19:33:
Nee, het is gewoon klink klare onzin om een 2 jaar oud topic zonder reden omhoog te schoppen.
Dan ben je zeker niet blij dat ik je nog eens bijna 10 maanden later vertel dat juist jouw reactie klinkklare onzin is (klinkklaar is 1 woord, in het bijzonder als je over andermans taalgebruik valt). De topictitel meldt al dat het om ervaring gaat. De belangrijkste ervaring met een product waarvan je niet weet of het wel degelijk genoeg is, kost nou eenmaal wat tijd om op te doen. Een terugmelding is dus ook na 2 jaar nog waardevol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

mae-t.net schreef op maandag 21 januari 2019 @ 21:43:
Dat China Export is ook wel een verhaaltje met een baard... Je kunt altijd de bijbehorende conformiteitsverklaring opvragen bij Action. Pas als die er niet is, praten we verder over de betekenis van de letters CE. Als hij er wel is, en het materiaal alsnog niet aan de eisen voldoet, is dat een economisch delict en is de importeur (Action) een hele stapel euro's lichter.

In dit geval zou je behalve naar een CE merkje ook naar een CQC merkje kunnen kijken. Als dat ten onrechte is aangebracht, is het een economisch delict in China zelf. Wordt niet vaak vervolgd, maar als het vervolgd wordt dan staan er niet persé alleen maar boetes op; dat kunnen ook gevangenisstraffen of lijfstraffen zijn. Verder is het zo dat Chinese bedrijven die hun eigen naam op exportproducten durven te zetten, vaak wel boven de gemiddelde Chinese kwaliteit uitstijgen.

Je kunt zo'n product dus niet ongezien als slecht afdoen, en ook daarom is het waardevol te horen van iemand die het al twee jaar probleemloos gebruikt.

Dat gezegd hebbende, zou ik het alleen voor noodgevallen aanschaffen. Een Europees merk is niet veel duurder, en je hebt wat meer zekerheid over continuiteit.
Allemaal helemaal waar, echter zijn er zat producten die wel een CE markering hebben maar alsnog levensgevaarlijk (zie de telefoon laders van een tijdje terug). De controle hierop is zo ongeveer nihil

-edit- heb je nu zelf ook er in staan, z'n CE markering zegt amper wat over de veiligheid. Maar ook keurmerken zeggen vaak niet bijzonder veel/worden nog wel eens te pas en te onpas ergens met de haren bij gesleept

[ Voor 6% gewijzigd door GoldenSample op 21-01-2019 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
mae-t.net schreef op maandag 21 januari 2019 @ 21:53:
[...]

Dan ben je zeker niet blij dat ik je nog eens bijna 10 maanden later vertel dat juist jouw reactie klinkklare onzin is (klinkklaar is 1 woord, in het bijzonder als je over andermans taalgebruik valt). De topictitel meldt al dat het om ervaring gaat. De belangrijkste ervaring met een product waarvan je niet weet of het wel degelijk genoeg is, kost nou eenmaal wat tijd om op te doen. Een terugmelding is dus ook na 2 jaar nog waardevol.
Er is geen terugmelding, alleen een mededeling van iemand die zegt elektricien te zijn, maar wel 600w op 400w gekeurde apparatuur

Je geeft dat geen 10 maanden later aan, zou het topic niet nogmaals uit de sloot getrokken zijn door een niets toevoegende opmerking, had je het nooit teruggevonden ;)

Een spatie teveel, ten opzichte van een post boordevol met grammatica en spelfouten, natuurlijk ...

Ten leste, het is geen 'ervaringen' topic, het was een vraag, TS zelf gaf zelf al aan dat hij zelf op zoek was naar ander spul, maar wilde weten of iemand anders er iets mee gedaan had.
TS had nb. zelf al vóór de wederopstanding zijn beslissing medegedeeld.
Een 'echt' ervaringen-topic zou iig door een aantal daadwerkelijke gebruikers ondersteund worden.
Niet alles hoeft zo'n topic te hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnknownTweaker

UnknownTweaker

FreshMaker schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 07:05:
[...]

Er is geen terugmelding, alleen een mededeling van iemand die zegt elektricien te zijn, maar wel 600w op 400w gekeurde apparatuur
Ik ben je zeer zeker geen uitleg verschuldigd , maar om het voor andere toch duidelijk te maken ......

Op deze dimmer zat een grote kroonluchter met 24 lampjes van 15 watt . Waarvan er veel defect waren ,
ik vroeg de eigenaar om 24 nieuwe lampjes te kopen van 15 Watt ( 6 voor reserve )
Deze eigenaar heeft toen zelf die lampjes verwisseld , maar achteraf bleek dus ( nadat de dimmer defect raakte ) dat het 25 watt lampjes waren .

Om het verhaal simpel te houden, heb al deze info achter gelaten .

*snip* en daarvoor kick je een topic met een zwangerschap?!

[ Voor 15% gewijzigd door Señor Sjon op 04-10-2019 11:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-05 13:19

garriej

Ik las ondertieten.

Ik kom dit topic nu pas tegen, dit moet de langslopende, nikszeggende, traagste discussie op tweakers zijn toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewf
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:00

ewf

Wat een "geleuter"!!

Misschien is dat Chinese spul niet van zo goede kwaliteit is maar dat verandert snel.
Ik kan me de tijd nog herinneren dat we hetzelfde van Japan zeiden...

Ik zou zo zeggen GROW UP!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cryptapix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:38
Maar de grote vraag is: heeft er nou iemand ervaring met die Action WCD of niet? En zijn ze nog leverbaar? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Laatst online: 16-05 15:57
Goed, deze heeft zijn levensduur wel gehad. Het hele assortiment van de Action is al een keer of 4 gewisseld ondertussen.

[ Voor 3% gewijzigd door Señor Sjon op 04-10-2019 11:06 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.