Hoi
Ik heb al jaren een domein bij MijnDomein, waarbij ik het webhosting pakket heb die als volgt inhoud:
Webhosting
Je eigen domeinnaam
Doorverwijzing domeinnaam mogelijk
Ongelimiteerd aantal emailadressen
Anti-virusbeveiliging, Spamfilter, Webmail
Ongelimiteerd dataverkeer
Uitgebreid statistiekenpakket
Verhoogd: 2 GB opslag + 1 GB per jaar extra
Nieuw: Zelf back-ups kunnen terugplaatsen
Aangezien ik op moment veel problemen met die gasten daar heb vanwege een algemene RPC-XML blokkade die ze op al hun wordpress/andere CMSen (24.000 klanten) klanten hebben doorgevoerd. Dit probleem is al dik 2 maanden aan de gang.
Voor de ervaren jongens is deze blokkade zeer irritant. Zie het probleemtopic van MijnDomein ook op:
https://helpdesk.mijndome...ly-from-server-?locale=nl
Kennen jullie een hosters die ieder geval aan de volgende punten voldoet en betrouwbaar/goed is en niet zoals dat zooitje ongeregeld bij MijnDomein?
Ik heb al jaren een domein bij MijnDomein, waarbij ik het webhosting pakket heb die als volgt inhoud:
Webhosting
Je eigen domeinnaam
Doorverwijzing domeinnaam mogelijk
Ongelimiteerd aantal emailadressen
Anti-virusbeveiliging, Spamfilter, Webmail
Ongelimiteerd dataverkeer
Uitgebreid statistiekenpakket
Verhoogd: 2 GB opslag + 1 GB per jaar extra
Nieuw: Zelf back-ups kunnen terugplaatsen
Aangezien ik op moment veel problemen met die gasten daar heb vanwege een algemene RPC-XML blokkade die ze op al hun wordpress/andere CMSen (24.000 klanten) klanten hebben doorgevoerd. Dit probleem is al dik 2 maanden aan de gang.
Voor de ervaren jongens is deze blokkade zeer irritant. Zie het probleemtopic van MijnDomein ook op:
https://helpdesk.mijndome...ly-from-server-?locale=nl
Kennen jullie een hosters die ieder geval aan de volgende punten voldoet en betrouwbaar/goed is en niet zoals dat zooitje ongeregeld bij MijnDomein?
- Ongelimiteerd dataverkeer
- Minimaal 3GB opslag. Liefste meer ivm fotoblog site.
- Toegang tot PHPMYADMIN/MYSQL/FTP en dergelijke.
- Email-adressen (ivm een ssl key die op mijn webmaster@domeinnaam.nl regisreerd staat)
- Rond 40 euro per jaar (verhuizing en transfer kosten niet meegeteld).
Intel I7 970 CPU | Asus Rampage III Extreme | Asus ROG Strix GTX 1060 OC | Lian Li V1200 Case | Ocz Revodrive 3 X2 240GB | 12 GB Corsair Dominator | Creative Recon 3D | Corsair AX750 PSU | | Oxize Photography: www.Oxize.nl