Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk bedoelt om op te gamen en af en toe een film/serie kijken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum is €1300,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb drie producten al in bezit:
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De desktop wordt aangesloten op een 42 inch monitor waarop er voornamelijk gegamed gaat worden. Naast de desktop heb ik ook nog een toetsenbord, muis en race-stuur nodig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb altijd een positieve ervaring met ASUS gehad, maar sta open voor andere merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een desktop die snel opstart, waar de nieuwste games op gespeeld kunnen worden en zo stil mogelijk.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik heb drie producten in bezit en wil graag een nieuwe desktop bouwen, ik weet hoe ik een desktop in elkaar kan zetten, maar heb totaal geen kennis wat op dit moment goed is om te kopen. Ik zou graag wat advies willen hebben met het uitzoeken van de producten die nu nog ontbreken.
EDIT: Ik ben er vergeten bij te zeggen dat ik nog steeds gebruik maak van een DVD-ROM speler, dus zou die er ook graag in willen plaatsen.
Voornamelijk bedoelt om op te gamen en af en toe een film/serie kijken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum is €1300,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb drie producten al in bezit:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 2TB | € 69,95 | € 69,95 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 27,95 | € 27,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 163,- | € 163,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 260,90 | |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De desktop wordt aangesloten op een 42 inch monitor waarop er voornamelijk gegamed gaat worden. Naast de desktop heb ik ook nog een toetsenbord, muis en race-stuur nodig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb altijd een positieve ervaring met ASUS gehad, maar sta open voor andere merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een desktop die snel opstart, waar de nieuwste games op gespeeld kunnen worden en zo stil mogelijk.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik heb drie producten in bezit en wil graag een nieuwe desktop bouwen, ik weet hoe ik een desktop in elkaar kan zetten, maar heb totaal geen kennis wat op dit moment goed is om te kopen. Ik zou graag wat advies willen hebben met het uitzoeken van de producten die nu nog ontbreken.
EDIT: Ik ben er vergeten bij te zeggen dat ik nog steeds gebruik maak van een DVD-ROM speler, dus zou die er ook graag in willen plaatsen.