Mijn vraag
Beste tweakers,
Ik hoop dat mijn vraag in dit straatje van het forum thuishoort. Ik heb namelijk het probleem dat mijn taakbalk in windows 10 niet meer naar behoren werkt. De Startknop werkt niet als ik er op klik. Evenals de batterijindicatie en de agenda en overige functies in de taakbalk. De windows-knop op het toetsenbord werkt ook niet meer.
Kan iemand mij helpen om dit op te lossen?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik gebruik dus windows 10 en dit is op een asus eeebook x205ta
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al geprobeerd om via opdrachtprompt --> powershell --> Get-AppXPackage -AllUsers | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml"}
Dit werkte ook niet helaas.
Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt!
Thijs
Beste tweakers,
Ik hoop dat mijn vraag in dit straatje van het forum thuishoort. Ik heb namelijk het probleem dat mijn taakbalk in windows 10 niet meer naar behoren werkt. De Startknop werkt niet als ik er op klik. Evenals de batterijindicatie en de agenda en overige functies in de taakbalk. De windows-knop op het toetsenbord werkt ook niet meer.
Kan iemand mij helpen om dit op te lossen?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik gebruik dus windows 10 en dit is op een asus eeebook x205ta
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al geprobeerd om via opdrachtprompt --> powershell --> Get-AppXPackage -AllUsers | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml"}
Dit werkte ook niet helaas.
Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt!
Thijs