Toon posts:

Forum pricewatch popup buiten beeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Geen idee of dit nieuw is maar viel me nu in eens op.

Als je op het forum een link naar een pricewatch item toevoegt dan lijkt het goed te gaan als er nog wat tekst achter komt te staan maar als de pricewatch link wordt opgesplitst over 2 regels komt bij mij de popup helemaal buitenbeeld te staan zelfs bij een 1920x1080 resolutie. Al lijkt dit niet altijd te gebeuren als de link op 2 regels staat.

Zie de reactie van mij waarbij de eerste 2 links goed gaan maar de 3de gaat verkeerd. Zie: Verwijderd in "Vervanging DSLR, nieuwe DSLR of systeem camera?"

Ik gebruik Chrome.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/i9ctrBV.jpg

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:29

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Geen probleem bij mij. Waar staan de andere twee popups precies? Misschien heb je iets met CustomCSS gedaan?

Commandline FTW | Tweakt met mate

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

De preciese locatie van wrapped content bepalen is erg lastig, daarom gaat dit in sommige gevallen mis... Persoonlijk zie ik liever dat deze popups onclick op het winkelmandje openen in plaats van onmouseover op de hele link. Dan kunnen we het winkelmandicoontje ook als positie-element gebruiken.

Intentionally left blank

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:00

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Bij de beta van TW7 werd er al over gesproken om die onhover weg te halen, mag nu wel een keer gebeuren :P

Onhover elementen moeten dood. >:)

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-11 06:56

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Onhover is makkelijk! O+

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:00

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Op mobiel niet :P

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• Dirk
  • Laatst online: 10-11 06:56

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Dat moet je ze dubbelen met een klik, niet verwijderen... Een site moet niet minder handig worden omdat mobiel moeilijk doet. ;)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Verwijderd

Topicstarter
Hero of Time schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 16:18:
Geen probleem bij mij. Waar staan de andere twee popups precies? Misschien heb je iets met CustomCSS gedaan?
Sorry voor de late reactie, maar ik heb geen CustomCSS ingesteld staan.

Gaat bij mij ook erg vaak goed alleen bij dit bericht toevallig niet. Dit was me nog nooit eerder opgevallen, voeg wel vaker PW links toe maar kwam het nu tegen. Dus dacht misschien toeval maar was net na de site update van afgelopen 16 februari als ik me niet vergis.

De twee andere popups komen echt precies na de link te staan. Waar de eerste volgende letter na de link staat daar komt dan de pijl van de popup te staan. Die staan dan wel netjes in beeld.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

crisp schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 16:19:
De preciese locatie van wrapped content bepalen is erg lastig, daarom gaat dit in sommige gevallen mis... Persoonlijk zie ik liever dat deze popups onclick op het winkelmandje openen in plaats van onmouseover op de hele link. Dan kunnen we het winkelmandicoontje ook als positie-element gebruiken.
Maak je het niet makkelijker als je dat laatste nu al doet? De hover gewoon relatief positioneren aan het winkelmandje, eventueel direct eronder in plaats van ernaast maar ernaast is ook geen ramp. Dat ziet misschien iets minder mooi uit maar altijd nog beter dan een situatie waarin een bepaalde usecase het ding buiten beeld drukt. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

NMe schreef op maandag 22 februari 2016 @ 15:37:
[...]

Maak je het niet makkelijker als je dat laatste nu al doet? De hover gewoon relatief positioneren aan het winkelmandje, eventueel direct eronder in plaats van ernaast maar ernaast is ook geen ramp. Dat ziet misschien iets minder mooi uit maar altijd nog beter dan een situatie waarin een bepaalde usecase het ding buiten beeld drukt. :P
Het is net zo makkelijk om dan meteen de onmouseover te vervangen door onclick, en dan hebben we beide issues getackeld :P

Intentionally left blank

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Fair enough. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 16:05:
Geen idee of dit nieuw is maar viel me nu in eens op.
PW-link popups vallen buiten beeld O-)

Onder/boven de link de popup weergeven ipv links/rechts zou al moeten helpen, maar is blijkbaar nooit wat mee gedaan(?) :/
crisp schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:34:
Op verzoek move naar Mooie Features. We gaan binnenkort wel kijken of we de positionering van dergelijke popups 'slimmer' kunnen maken. Hopelijk kan deze popup daar dan ook gebruik van maken :)
O-)

[ Voor 52% gewijzigd door Raven op 22-02-2016 17:31 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Pagina: 1