uhm.. nee, misschien dat het USB -> PS2 connectortje er niet bij zit, maar lekkah boeie...
Verwijderd
USB vind ik zelf (heb die muis) heel slecht werken... Maar dat schijnt bij andere niet zo te zijn. Maar het haalt opzich nix uit. Alleen je hebt geen doosje dan (nou daar ga je van wakker liggen...
)...
oem wil zeggen dat er geen mooi doosje bij zit.
Ik heb bij een bedrijf gewerkt en daar kregen we geluidskaarten oem binnen, die moesten we dan in een mooi doosje doen met het cd'tje en het boekje wat ook in de oem doos zat
Ik heb bij een bedrijf gewerkt en daar kregen we geluidskaarten oem binnen, die moesten we dan in een mooi doosje doen met het cd'tje en het boekje wat ook in de oem doos zat
Mijne werkt hier perfect mundo dus gewoon halen dat ding en er ff een connectortje bij kopen als ie op de ps/2 poort moet
(ik heb um ook op de ps/2 poort zitten maar dat is omdat ik anders usb sloten tekort kom)
(ik heb um ook op de ps/2 poort zitten maar dat is omdat ik anders usb sloten tekort kom)
Ik vind het een zuig muis maar das mijn mening. Ik heb zelf een logitech optical muis en die werkt gewoon perfect en ziet er ook nog eens
uit

en oh ja er zat ook een usb ==>> ps2 convertor bij

en oh ja er zat ook een usb ==>> ps2 convertor bij
en die extra knopjes, kun je die ook gebruikten bij het gamen???(errug belangrijk!!)bijv bij Counter-strike
ook al cs verslaafdOp donderdag 21 juni 2001 23:45 schreef _coolman_ het volgende:
en die extra knopjes, kun je die ook gebruikten bij het gamen???(errug belangrijk!!)bijv bij Counter-strike
zekers!! CS RULES!!Op vrijdag 22 juni 2001 00:05 schreef tinus1983 het volgende:
[..]
ook al cs verslaafd
<maar als die knopjes niet werken met cs ofzo, dan heb ik d'r ook nix aan>
Ik heb de Intellimouse Explorer en kan alle 5 de knoppen instellen in CS, heel handig als ik bijv. snel mun pistool nodig heb
Ik heb hem afgelopen week binnen gekregen en ik moet zeggen dat ie goed bevalt. 
Ik weet niet hoeveel je van plan was te spenderen, maar er loopt een aanbieding bij RG computers voor maar 80 piek! Het is dezelfde muis hoor!!
..deze heb ik nu dus.
later, P
Ik weet niet hoeveel je van plan was te spenderen, maar er loopt een aanbieding bij RG computers voor maar 80 piek! Het is dezelfde muis hoor!!
..deze heb ik nu dus.
later, P
Pagina: 1