Ik zoek een?
Manier om mijn computer stiller te maken. Ik heb gemerkt dat tijdens gamen (Fallout 4, GTA V) de PC erg veel geluid maakt. Ik vond het erg lastig om te horen of het geluid van mijn CPU of van mijn videokaart kwam en kreeg het ook niet via HWInfo etc voor elkaar om de fans handmatig te bedienen. Daarom heb ik de pragmatische aanpak gekozen om de hitte aan te pakken en twee flinke casefans toe te voegen aan mijn pc, dit heeft echter niet geholpen. Nu ben ik dus weer terug bij af. Ik vermoed dat de overgebleven mogelijkheden de CPU fan of de videokaart zijn, dus ik wil graag weten welke hoe ik bepaal aan welke het ligt, en wat geschikte vervangingsmogelijkheden zijn.
PS: Bij het schrijven van de inventaris vroeg ik me af of ik niet gewoon een ruk case heb gekocht die niet stil te krijgen is.. enig idee?
PPS: De computer is en zal niet worden overclocked.
Wat is je budget?
CPU-fan: 30 euro
GPU: Huidige kaart was 100 euro, als ik deze kan verkopen evt. 100 euro erbij leggen.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb het volgende systeem, welke op de grond staat, onder mijn bureau, tegen de muur:
Manier om mijn computer stiller te maken. Ik heb gemerkt dat tijdens gamen (Fallout 4, GTA V) de PC erg veel geluid maakt. Ik vond het erg lastig om te horen of het geluid van mijn CPU of van mijn videokaart kwam en kreeg het ook niet via HWInfo etc voor elkaar om de fans handmatig te bedienen. Daarom heb ik de pragmatische aanpak gekozen om de hitte aan te pakken en twee flinke casefans toe te voegen aan mijn pc, dit heeft echter niet geholpen. Nu ben ik dus weer terug bij af. Ik vermoed dat de overgebleven mogelijkheden de CPU fan of de videokaart zijn, dus ik wil graag weten welke hoe ik bepaal aan welke het ligt, en wat geschikte vervangingsmogelijkheden zijn.
PS: Bij het schrijven van de inventaris vroeg ik me af of ik niet gewoon een ruk case heb gekocht die niet stil te krijgen is.. enig idee?
PPS: De computer is en zal niet worden overclocked.
Wat is je budget?
CPU-fan: 30 euro
GPU: Huidige kaart was 100 euro, als ik deze kan verkopen evt. 100 euro erbij leggen.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb het volgende systeem, welke op de grond staat, onder mijn bureau, tegen de muur:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 179,50 | € 179,50 |
| 1 | ASRock B85M Pro4 | € 60,95 | € 60,95 |
| 1 | Sapphire Radeon HD 7950 3GB GDDR5 With Boost | € 100,- | € 100,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 47,95 | € 47,95 |
| 1 | BitFenix Comrade Zwart | € 30,95 | € 30,95 |
| 1 | BenQ GW2265HM Zwart | € 118,90 | € 118,90 |
| 2 | Scythe GlideStream 120 800rpm, 120mm | € 6,41 | € 12,82 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 32,74 | € 32,74 |
| 1 | Antec VPF Series 550W | € 60,95 | € 60,95 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 73,50 | € 73,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 718,26 | |