Na even wat prijzen vergelijken vind ik de stap van 55" naar 65" eigenlijk wel erg groot.
55" is al te krijgen voor net iets meer als 700 euro, terwijl 65" al richting de 1500 euro gaat.
Ik heb nu bijna 7 jaar een 52" en met onze recente verzuizing zijn we toe aan wat strakkers, maar ook iets groters, zeker omdat we nu bijna 6 meter van de tv zitten waar dat eerst 4,5meter was.
de 52 gaat naar de fitness ruimte
UHD hoeft van mij eingelijk helemaal niet, zeker vanwege de afstand.
Wel wil ik graag een strak design, topmodel zal niet lukken, maar liefst geen budget line.
Ben over het algemeen wel fan van panasonic en sony design.
hebben jullie nog goede adviezen? of wellicht wechten tot aankondiging van nieuwe 2016 modellen zodat de prijzen weer wat zakken?
55" is al te krijgen voor net iets meer als 700 euro, terwijl 65" al richting de 1500 euro gaat.
Ik heb nu bijna 7 jaar een 52" en met onze recente verzuizing zijn we toe aan wat strakkers, maar ook iets groters, zeker omdat we nu bijna 6 meter van de tv zitten waar dat eerst 4,5meter was.
de 52 gaat naar de fitness ruimte
UHD hoeft van mij eingelijk helemaal niet, zeker vanwege de afstand.
Wel wil ik graag een strak design, topmodel zal niet lukken, maar liefst geen budget line.
Ben over het algemeen wel fan van panasonic en sony design.
hebben jullie nog goede adviezen? of wellicht wechten tot aankondiging van nieuwe 2016 modellen zodat de prijzen weer wat zakken?
Powerplants: 6375Wp Yingli Panda & 5440Wp SF170s: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=34987