Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wetterhahn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:27
Vanochtend voor korte tijd was de NIKON D3300 + AF-S DX 18-105 VR + fotografieboek bij de Media Markt op de website te bestellen voor slechts 14,99. Zijn er meer mensen die deze besteld hebben?

http://www.mediamarkt.nl/...ulier&utm_content=2353973

Ik heb deze besteld inclusief levering naar mijn adres. Het lijkt er tot nu toe op dat ze deze gewoon uitleveren.

Helaas is de camera nu niet meer te bestellen voor deze prijs maar het lijkt er op dat hij gisteravond ook al kort voor deze prijs te bestellen was. Wellicht komt hij nog even terug.

Zie ook: https://nl.pepper.com/aan...on-d3300-mediamarkt-19102

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrinsPils
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:57
Het lijkt me heel stug dat ze dit gaan leveren voor die prijs. Zo ja, dan heb je er wel een hele mooie deal aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-04 12:00
Las dat er idd 1 onderweg was, maar gezien deze nu op tijdelijk niet leverbaar staat, acht ik de kans heel klein dat die nu nog uitgeleverd gaat worden.
Was zelf helaas te laat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ITsEZ
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 01:27

ITsEZ

parttime all-rounder

Wat heeft het voor nut om een aanbieding te poste die jij hebt besteld maar niet meer verkrijgbaar is? Iets ontgaat mij een beetje..

What you see is always what you get.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:34

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

ITsEZ schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 10:38:
Wat heeft het voor nut om een aanbieding te poste die jij hebt besteld maar niet meer verkrijgbaar is? Iets ontgaat mij een beetje..
Dat.

Dit forum is bedoeld om je mede-tweakers te wijzen op interessante aanbiedingen. Aangezien niemand hier meer wat aan heeft doe ik dit topic op slot.

Mocht je bij de afhandeling tegen vragen aanlopen waar je graag over wilt discussieren, dan kan dat (te zijner tijd) in het Shopping Forum

Sowieso zijn dit soort overduidelijke prijsfouten van tamelijk twijfelachtig nut. Zie ook Aanbiedingen en Kortingscodes - Beleid

[ Voor 12% gewijzigd door Orion84 op 16-02-2016 10:43 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Dit topic is gesloten.