Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-10 19:20

Bullet NL

Eigen Wijs

Topicstarter
Vodafone en Ziggo zijn voornemens hun Nederlandse activiteiten te fuseren in een 50/50 joint venture.

Zie meer info in o.a. het Vodafone persbericht
http://over.vodafone.nl/n...ndse-bedrijven-samen-te-v

Discussier in dit topic over de aanstaande fusie.

Op een later moment zal deze topic start worden bijgewerkt.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeee
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
De geruchten gingen al een tijdje. Ik denk opzich positief al hoop ik wel dat men het glasvezel aanbod van Vodafone minstens handhaaft of beter nog uit blijft bereiden. Niet dat men op het ouderwetse kabelnetwerk van Ziggo gaat leunen. Liberty Global blijven toch Amerikanen, wat voor mij vaak gelijk staat aan oude afgeschreven assets/technieken uit melken tot het echt niet meer kan.

Ben verder benieuwd naar T-Mobile en in minder mate Tele2. Zij moeten nu toch wel iets gaan doen om termijn in de consumentenmarkt het quad play aanbod van KPN en Vodafone/Ziggo het hoofd te kunnen bieden.

[ Voor 20% gewijzigd door Bartjeee op 16-02-2016 04:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-10 23:54
Bartjeee schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 04:25:
Ben verder benieuwd naar T-Mobile en in minder mate Tele2. Zij moeten nu toch wel iets gaan doen om termijn in de consumentenmarkt het quad play aanbod van KPN en Vodafone/Ziggo het hoofd te kunnen bieden.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, met name naar quad play van Tele2. Volgens google bieden zij dat wel aan, maar er staat niets over op hun site. Gemiste kans imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esky
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-10 13:32
De fusie is goedgekeurd (link) onder voorwaarde dat Vodafone zijn vaste verbindingen-tak (glasvezel en DSL) verkoopt.