Goedendag,
Ik ben benieuwd of er een app. bestaat die een automatisch startende app. kan afsluiten.
Of een app. die een tablet in slaap modus kan zetten ongeacht welke app. er op dat moment draait.
Ik zal mijn probleem hieronder uitleggen;
Ik heb een IP deurbel, en een Samsung Galaxy tab 2.
De app. die bij de IP deurbel hoort draait altijd op de achtergrond. Echter wanneer er iemand aan belt opent de app. zich omdat je dan de functies van de app. nodig heb om de deurbel te bedienen.
Wanneer wij niet thuis zijn, en er drukt iemand op de bel opent uiteraard de app. echter omdat de app. actief staat wil de tablet niet terug in slaap functie gaan.
Dit is nu juist het probleem waar ik tegen aan loop.
Als ik de machtigingen lees van de app, staat er ''slaapstand van tablet voorkomen''
Bestaat er een app. die deze regel kan overschrijven ?
Kan iemand mij hiermee helpen, of heeft iemand een idee?
Ik ben benieuwd naar jullie reacties, en alvast bedankt voor het meedenken.
Mvg Rudy
Ik ben benieuwd of er een app. bestaat die een automatisch startende app. kan afsluiten.
Of een app. die een tablet in slaap modus kan zetten ongeacht welke app. er op dat moment draait.
Ik zal mijn probleem hieronder uitleggen;
Ik heb een IP deurbel, en een Samsung Galaxy tab 2.
De app. die bij de IP deurbel hoort draait altijd op de achtergrond. Echter wanneer er iemand aan belt opent de app. zich omdat je dan de functies van de app. nodig heb om de deurbel te bedienen.
Wanneer wij niet thuis zijn, en er drukt iemand op de bel opent uiteraard de app. echter omdat de app. actief staat wil de tablet niet terug in slaap functie gaan.
Dit is nu juist het probleem waar ik tegen aan loop.
Als ik de machtigingen lees van de app, staat er ''slaapstand van tablet voorkomen''
Bestaat er een app. die deze regel kan overschrijven ?
Kan iemand mij hiermee helpen, of heeft iemand een idee?
Ik ben benieuwd naar jullie reacties, en alvast bedankt voor het meedenken.
Mvg Rudy