Toon posts:

Word de Ipad air 2 goedkoper als de air 3 in maart uitkomt?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zoals de titel al zegt, word de air 2 goedkoper als de air 3 in maart op de markt komt?
Aangezien ik een air 2 wil gaan aanschaffen ben ik overal rond aan het kijken naar de prijs. Maar als deze in maart sterk daalt doordat de air 3 uitkomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BugBoy
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-09 22:54
Ik zou nu sowieso even wachten met het aanschaffen. Wellicht is de Air3 een dermate grote upgrade (denk het niet), dat je wellicht wel liever een Air3 zou willen hebben. Dat spul moet je kopen als je het nodig hebt, maar een maand voor een nieuwe versie is wel een beetje jammer bij Apple (omdat de prijs gedurende het jaar niet naar beneden gaat).

The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Welke verwachting is hier vanuit jou? Daalt de prijs of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• holl
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-09 16:49
Leuke site: http://buyersguide.macrumors.com

Adviseren wachten ivm air III. Zeggen niets over evt. prijsdaling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Het is eigenlijk heel duidelijk (of niet..) Bij de introductie van een nieuw iDevice gaat er vaak 1 vorige uit de verkoop. Welke dit echter is, laatste of voorlaatste is altijd een raadsel tot de introductie!

Of de Air I blijft nog iets voordeliger in de handel en de II verdwijnt, of de II blijft en word goedkoper. Apple trucjes :)

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersnathan94
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-09 16:08
Ik gok niet dat ze de Air 1 nog in de verkoop houden. De air 2 ligt dichter bij de beoogde functionaliteiten ivm slideover en splitview.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red-Front
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-09 14:36
Tweedehands maak je misschien ook meer kans wanneer er net een nieuw model is. Ik weet niet of dat een mogelijkheid is, maar daar bespaar je ook snel weer geld mee. Aan de andere kant.. als er met een iDevice wat aan de hand is en hij is tweedehands gekocht. Dan ben je mogelijk de sjaak, ze zijn moeilijk(er) te repareren dan bijvoorbeeld een fiets.

Succes in ieder geval, ik zou net zoals de rest zegt eventjes wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dankjewel voor jullie reactie!
Ik ga wachten tot de air 3 uitkomt.. duurt helaas wel nog een maand :)
Pagina: 1