Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga vooral veel gamen en editen met Photoshop CS6. Waarschijnlijk ook later nog streamen op Twitch, en opnemen.
Games: Bf4, GTA V, CoD BO3, WOW, BfH en Fallout 4.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De pc mag rond de 700,00 liggen, ik kan ook nog stijgen tot 750,00.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis (Logitech), Toetsenbord (Logitech), 2x Monitor (Samsung) (BenQ) en mijn optisch station (LG).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een videokaart die minimaal 2 monitors kan aansturen. En een videokaart die de games die ik heb opgenoemd in 1080p kunt runnen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn merken gaan toch wel naar Intel, Msi, Asus, AsRock, Gigabyte, Samsung en HypherX.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De grootte maakt mij niet uit, het geluid boeit mij ook niet want ik heb hem onder mijn bureau staan en ik heb altijd een hoofdtelefoon op. Hoeveel stroom mij pc verbruikt maakt mij ook niet uit.
Ga je overklokken?
Ik denk het niet want ik heb er geen ervaring mee, ik weet ook niet zo goed wat het nou is?
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat ik antwoordt op mijn vragen krijg. Geld speelt wel een rol, hoe de pc eruit ziet maakt mij ook niet uit.
Ik had zelf al wat samengesteld, ik weet niet of dit wel allemaal goed op elkaar werkt?
Ik ga vooral veel gamen en editen met Photoshop CS6. Waarschijnlijk ook later nog streamen op Twitch, en opnemen.
Games: Bf4, GTA V, CoD BO3, WOW, BfH en Fallout 4.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De pc mag rond de 700,00 liggen, ik kan ook nog stijgen tot 750,00.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis (Logitech), Toetsenbord (Logitech), 2x Monitor (Samsung) (BenQ) en mijn optisch station (LG).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een videokaart die minimaal 2 monitors kan aansturen. En een videokaart die de games die ik heb opgenoemd in 1080p kunt runnen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn merken gaan toch wel naar Intel, Msi, Asus, AsRock, Gigabyte, Samsung en HypherX.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De grootte maakt mij niet uit, het geluid boeit mij ook niet want ik heb hem onder mijn bureau staan en ik heb altijd een hoofdtelefoon op. Hoeveel stroom mij pc verbruikt maakt mij ook niet uit.
Ga je overklokken?
Ik denk het niet want ik heb er geen ervaring mee, ik weet ook niet zo goed wat het nou is?
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat ik antwoordt op mijn vragen krijg. Geld speelt wel een rol, hoe de pc eruit ziet maakt mij ook niet uit.
Ik had zelf al wat samengesteld, ik weet niet of dit wel allemaal goed op elkaar werkt?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 187,95 | € 187,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 950 2GB Gaming 2G | € 173,95 | € 173,95 |
| 1 | Corsair Carbide 100R Standaard | € 52,95 | € 52,95 |
| 1 | Seagate Backup Plus Slim 1TB Zwart | € 67,- | € 67,- |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | € 44,95 | € 44,95 |
| 1 | Sharkoon SilentStorm SFX Gold 500W | € 77,95 | € 77,95 |
| 1 | Kingston HyperX Savage SSD 240GB | € 84,51 | € 84,51 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 689,26 | |
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2016 19:00 ]