Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• timper
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 24-06 23:01
Beste,

Ik vroeg mij af, aangezien mijn batterij van mijn HTC one m7 het steeds minder lang volhoudt of ik deze gewoon kan opsturen onder garantie(zit er nog op)?
Heeft iemand hier ervaring mee?

Mvg

[ Voor 89% gewijzigd door timper op 15-02-2016 18:14 ]

Alle reacties

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

En wat zegt de winkel waar je hem gekocht hebt? Batterijen zijn trouwens meestal uitgesloten van garantie of hebben een verkorte garantieperiode.

Maar begin eens met de winkel te bellen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-11 07:33

Bullet NL

Eigen Wijs

timper schreef op maandag 15 februari 2016 @ 18:13:
Beste,

Ik vroeg mij af, aangezien mijn batterij van mijn HTC one m7 het steeds minder lang volhoudt of ik deze gewoon kan opsturen onder garantie(zit er nog op)?
Heeft iemand hier ervaring mee?

Mvg
Hoe oud is de betreffende One M7?

Normaal gesproken heb je 2 jaar garantie op een toestel. Zoals hierboven wordt aangegeven kan dit bij accu's iets anders liggen. Li-Ion accu's in Gsm's (dat heeft de One M7) kunnen door verkeerd gebruik (teveel of juist te weinig laden) drastisch in levensduur worden beperkt.

Omdat een HTC One M7 een niet verwisselbare accu heeft (het toestel is niet op een normale manier open te maken) mag je er vanuit gaan dat de accu 2 jaar mee gaat (termijn die normaal gesproken voor de garantie staat) Echter de fabrikanten gaan hier allemaal op een verschillende manier mee om. Zoals hierboven al is geschreven zal je echt met de verkoper van je toestel in contact moeten treden. Of zoals bij veel producten rechtstreeks naar de fabrikant/importeur toe moeten. Zie voor meer informatie www.htc.com/nl
gambieter schreef op maandag 15 februari 2016 @ 18:24:
En wat zegt de winkel waar je hem gekocht hebt? Batterijen zijn trouwens meestal uitgesloten van garantie of hebben een verkorte garantieperiode.

Maar begin eens met de winkel te bellen.
Dit dus, echter heeft dit vermoedelijk alleen zin als het toestel niet ouder is dan twee jaar.

Cogitationis poenam nemo patitur

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Aangezien de TS zegt dat er nog garantie op zit, ga ik daar wel van uit :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• timper
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 24-06 23:01
Bedankt voor de reacties
Ik heb contact gehad met HTC en het valt onder de garantie!
Topic kan gesloten worden:)

Dit topic is gesloten.