Compacter alternatief voor Boston Acoustics A26

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Op dit moment heb ik een Denon AVR-1713 receiver, in combinatie met twee Boston Acoustics A26 speakers. Echter, sinds dat wij verhuisd zijn en alles wat beter hebben ingericht, vindt mijn vriendin (en ikzelf ook wel een beetje) de speakers te groot en dus te aanwezig.

De geluidskwaliteit van de Boston Acoustics vind ik erg goed, dus ben mij aan het orienteren op een compacter alternatief zonder al te veel in te leveren op de kwaliteit. De speakers zullen voornamelijk gebruikt worden om muziek (op de achtergrond) af te spelen. Films over de speaker is niet belangrijk.

Hebben jullie advies voor mogelijke alternatieven? Het mogen ook twee speakers zijn met een subtiele sub.

Het budget is niet meer dan 300 euro.

De maximale hoogte van de speaker waar ik naar op zoek ben is 26 cm.

[ Voor 12% gewijzigd door radem205 op 15-02-2016 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:43

Fjeze

AllesPerfect!

Ik zou persoonlijk kijken naar eventueel de A25, het kleinere broertje van de A26?

Of anders een setje Q-Acoustics 3010 of 3020 (weet zo even niet hoe de 3020 in verhouding staat met de A26 qua formaat).

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:06

FeaR

In GoT we trust

Aankoopadvies, dus schopje naar CEA.

Wellicht nog even het topic aanvullen met speakers die je zelf al hebt gevonden die qua formaat goedkeuring hebben. Nu blijft het gissen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Fjeze schreef op maandag 15 februari 2016 @ 16:43:
Ik zou persoonlijk kijken naar eventueel de A25, het kleinere broertje van de A26?

Of anders een setje Q-Acoustics 3010 of 3020 (weet zo even niet hoe de 3020 in verhouding staat met de A26 qua formaat).
Bedankt voor de tips. De Q-Acoustics 3020 is interessant. De ruimte die 2 van deze speakers moet kunnen vullen is ongeveer 30m2. Zullen twee van deze speakers volstaan, of zal het een groot verschil gaan opleveren t.o.v. de Boston Acoustics A26?